میشه اپستین و از آقای وزیر پاک کنی؟؟
خیلی ممنونت میشم
..
خب چراااااا
لطفا با دلیل صحبت کنید چشممم
ای خدا، خدا هدایتت کنه یاسی اشکال نداره باز شاخه درخت نزده تو چشت خوبه 😂
..
اییییییییی کاشکی فقط همون باشه 🗿💔
https://eitaa.com/aghavazir/2684
حدیثه خانم
من اینو متوجه نشدم..
#دخترقمی
..
تجا*وز.
https://eitaa.com/dakedel/3964
اگر نگاه کنین خیلی از اعضای ناشناس گفتن باشه،ریحانه سادات هم گفت اگر مشکلی دارین اون مطالب رو نخونین✅
#🌷
..
چی بگم والا
ولی خودم وظیفه میدونم این رو جهاد تبیین کنم ..
الان وقت احساس نیست .
حدیثه اگه انقدر میگن نزار،اگه میتونی یه کانال برن فقط برای اپستین..دارن اذیتت میکنن،اگر نمیتونی هم پاک نکن لطفا
..
نه
اتفاقا اول آسید گذاشتم خیلی هیت دادن و واقعا هم خودم قبول داشتم
گروه برم مخصوص اینکار ..
اما خب الان کانال «آقایِ وزیر» یک کانال جهاد تبیین و تحلیل سیاسی هست ..
اسم دکه دل خیلی خفن شده چه ترکیب باحالی:) به رفاقتشون حسودیم میشه🥲
..
قربون این ذوقتون برم :))))
شاید باورت نشه ولی من ۲ یا ۳ بار خوابشون رو که باهم بودن دیدم:)
..
پس قدر خودتو خیلی بدون :))))))))