حدیثه اگه انقدر میگن نزار،اگه میتونی یه کانال برن فقط برای اپستین..دارن اذیتت میکنن،اگر نمیتونی هم پاک نکن لطفا
..
نه
اتفاقا اول آسید گذاشتم خیلی هیت دادن و واقعا هم خودم قبول داشتم
گروه برم مخصوص اینکار ..
اما خب الان کانال «آقایِ وزیر» یک کانال جهاد تبیین و تحلیل سیاسی هست ..
اسم دکه دل خیلی خفن شده چه ترکیب باحالی:) به رفاقتشون حسودیم میشه🥲
..
قربون این ذوقتون برم :))))
شاید باورت نشه ولی من ۲ یا ۳ بار خوابشون رو که باهم بودن دیدم:)
..
پس قدر خودتو خیلی بدون :))))))))
خب الان براش کانال میزنی ؟👀
اپستین رو میگم .
اگه میزنی لینک بده منم بیام🦦
#🌷
..
نه نه
https://eitaa.com/dakedel/3971
والا چرا نداره.
اعضا هم گفتن ببینیم دشمن چه غلطی کرده گلیییی
(من میگم گلی چون واقعا گلی🙂،اصلا منو اینجوری بشناسین)
..
ای قربون گل گفتنت 🥲💗
آخه میدونی من چندین بار خوابشون رو جداگانه دیدم تقریبا ۷ یا ۸ بار اینا ولی خب اینکه توی خوابم باهم دیدمشون واقعا به رفاقتشون حسودیم شد🙂
..
قدر خودتو بدون :))))))))))))))))))))))))
https://eitaa.com/dakedel/3976
حله .
پس توی آقای وزیر ادامه بده ، من میخونم
#🌷
..
بمونی برامون
چه روزایی که رهبرمون زنده بود
چه روزایی که حاج قاسم زنده بود
چه روزایی که رییس جمهورمون زنده بود
چه روزایی که جنگ نبود
چه روزایی که ایران امن بود
چه روزایی که چهارشنبه سوریمون واقعا چهارشنبه سوری و عشق و حال بود
چه روزایی که عیدمون واقعا عید بود
چه روزای خوبی ....
..
یاران همه رفتند :) 💔