این پیام رو فور بدید لطفا
بسم رب الشهدا
موکب داران اربعین / نذر داران محرم و صفر / سفره داران اهل بیت علیهم السلام؛ همه و همه به میدان بیایید و مواکب تون رو از افطار تا سحر به پا کنید تا جمعیت عزادار و حماسهساز به میدان بیاد و خیابانها جولانگاه پیاده نظام شیطان بزرگ نشه.
اربعین امروز است
محرم الان است
عاشورا رسیده و کربلا همینجاست
اگر جمهوری اسلامی ایران خدشهدار بشه، دیگر نه اربعینی هست، نه محرم و نه عاشورا!!
الان باید زمانشناس بود یا حسین بگید و جهادی پای کار بیایید و خیابانها و میادی
..
_
وای شهر ما که فقط ترقه در میکنن😔😒
ولی مردم نمیترسن که💀🤡
پن:تهرانی نیستم من ولی مردم خوبی داریم
#🌷
..
بله بله
https://eitaa.com/aghavazir/2724
حدیثه هنوز که درباره آقای لاریجانی چیز نگفتن..هااا؟
اگه چیزی شده خدایی نکرده بگو ..💔
..
:)💔
حدیثه همه رفتن که ..
ما جاموندیم ..💔
خیلی عجیبه..
هم از مجتبی چهار روزه..
هم از ملینای سه ساله..
هم از ریحانه سادات ۱۳ ساله..
هم از داداش مصطفی ۲۴ ساله..
هم از آسید که رئیس جمهور بود..!
هم از آقای لاریجانی که انقدر پاک بود..
هم از آقا..💔
جا نداره بسوزیم..؟🥺
#آقایرئیسی:)
..
:)💔
https://eitaa.com/dakedel/3965
منم مثل بقیه بابام و داداشم و مامانم شهید شدن فقط من موندم میشه دعا کنی منم شهید بشم💔😭
..
جانم؟
پدر و مادر و برادر تون شهید شدن ؟
دعاا کن دیگه دعا کن شهید بشم هنه خانواده ام شهید شدن جز من یعنی من انقدر بی لیاقتم💔😭
..
عزیزم ؟؟