eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
این پیام رو فور بدید لطفا بسم رب الشهدا موکب داران اربعین / نذر داران محرم و صفر / سفره داران اهل بیت علیهم السلام؛ همه و همه به میدان بیایید و مواکب تون رو از افطار تا سحر به پا کنید تا جمعیت عزادار و حماسه‌ساز به میدان بیاد و خیابان‌ها جولانگاه پیاده نظام شیطان بزرگ نشه. اربعین امروز است محرم الان است عاشورا رسیده و کربلا همینجاست اگر جمهوری اسلامی ایران خدشه‌دار بشه، دیگر نه اربعینی هست، نه محرم و نه عاشورا!! الان باید زمان‌شناس بود یا حسین بگید و جهادی پای کار بیایید و خیابان‌ها و میادی .. _
هر چی پیام هست رد کنید بدید که امروز هستم ✅
وای شهر ما که فقط ترقه در میکنن😔😒 ولی مردم نمی‌ترسن که💀🤡 پ‌ن:تهرانی نیستم من ولی مردم خوبی داریم #🌷 .. بله بله
۵۸۵۹۸۳۱۱۵۷۹۰۷۱۹۶ شماره کارت موکببنام یزدان پناه .. برای موکب
https://eitaa.com/aghavazir/2724 حدیثه هنوز که درباره آقای لاریجانی چیز نگفتن..هااا؟ اگه چیزی شده خدایی نکرده بگو ..💔 .. :)💔
وای حدیثه..آقای لاریجانی 🥺 .. :)💔
حالا که شهید شد کی بیاد خرابکاری های پزشکیانو جمع کنه؟ .. :)💔
حدیثه آقا لاریجانی هم رفت .. خیلی درد داره..خیلییییی💔 #🌷 :)💔
حدیثه همه رفتن که .. ما جاموندیم ..💔 خیلی عجیبه.. هم از مجتبی چهار روزه.. هم از ملینای سه ساله.. هم از ریحانه سادات ۱۳ ساله.. هم از داداش مصطفی ۲۴ ساله.. هم از آسید که رئیس جمهور بود..! هم از آقای لاریجانی که انقدر پاک بود.. هم از آقا..💔 جا نداره بسوزیم..؟🥺 :) .. :)💔
ولی من از این میترسم که آخرش ما بمونیم و پزشکیان..😔 :) .. :)💔
https://eitaa.com/dakedel/3965 منم مثل بقیه بابام و داداشم و مامانم شهید شدن فقط من موندم میشه دعا کنی منم شهید بشم💔😭 .. جانم؟ پدر و مادر و برادر تون شهید شدن ؟
دعاا کن دیگه دعا کن شهید بشم هنه خانواده ام شهید شدن جز من یعنی من انقدر بی لیاقتم💔😭 .. عزیزم ؟؟