eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
میاماا
https://eitaa.com/dakedel/1057 قضیه چی بودد؟ .. شاید باورت نشه اما واقعا « نمی‌دونم » 😭😂
https://eitaa.com/dakedel/6013 عههه عاااا😀😀 .. 🗿
مهندسسس داستان ارمان رو اشتباه گفتی آرمان توی اغتشاشات شهید شد فکر کنم ۱۴۰۱ شایدم ۴۰۳ داشته با رفقاش یه مسیری رو می‌رفته ۷۰ نفر دقت کن ۷۰نفر💔 میریزن سرش انقدر با هرچیزی میزننش که شهید میشه یکی میگفت دیدم هیچی ندارم با ناخونگیر تیکه های بدنش رو می کندم 💔😭 یکی با سنگ یکی با چوب بعدم دیدن تو گیفش قران هست یکی بلند گقت تو کیفش دعا داره بزنیدش😭 و میدونی چرا از اول زدنش؟! چون گفتن به رهبر توهین کن اونم نکرد و انقدر چیزی نگفت که جون داد...💔 .. خب نه دیگه همین بوده دیگه ۴۰۱ ... از ناموس دفاع می‌کنه اتفاق خاصی نیافته اما بعدش سر همین بسیجی و.. بودن میریزن سرش و...
الان یه سوال اون آیدی ها واقعیه؟! یعنی جدی جدی برای خود شهدا بوده؟! .. تا جایی که من میدونستم اره دقیقا مال خودشونه :)
https://eitaa.com/dakedel/6013 دیگه قهر میکنم میرم 😁✋🏻 خدافظتون مذهبیاااا .. واااا😐 اونوقت چرا قهرررررر ؟ مذهبیاااااا؟
https://eitaa.com/dakedel/6014 چرااا؟😁 .. آخه ترامپپپپ من 😭
@mo_alikhani315 ایدی ایتا شهید علیخانی .. بقیه ی پیامرسان ها هم هست ولی اونجا ها چک میشه،فقط تو ایتا چک نمیشه :)) .. اومم :)
https://eitaa.com/dakedel/6017 نوچ من رفام .. اونوقت چرا ؟
فریم یعنی چه؟ .. یعنی یک قاب متفاوت ، زاویه و ظاهر و کلا بینش متفاوت
ریحانه تقی خانی بعد شهادت رهبر شهید شدن ؟! اخه پروفایل ها ایطور میگه .. فکر کنم اره