https://eitaa.com/seyed_ebrahim128/1684
حس من وقتی به آسید زنگ میزنم یا بهش پیام میدم:))
#آقایرئیسی:)
..
:)))))
آهنگ باران ببارد میروی باران نبارد میروی رو بفرستییین
..
منم میخوامم | @hadisehshirii
سلام علیکم حدیثه خانم
چرا جواب ناشناساروانقدره دیر میدی؟؟
حقیقت خدمت فقط یکی می دی روزی..
گفته بودی دوتا چقدر بدقول شدی..
خب روزی دوتا بده.. دیگهههه..
داستان هر پارت خیلی کوتاههههههه
قشنگه هااا ولی کوتاااااااااه..
#پیامِ مهم
..
سلامم :) ...
شرمندم شرمنده ...
اما خیلی ها انگار دوست ندارن یا نمیخونند ..
از فردا دو تا هست .
امشب نرفتم مراسم دارم از حال بد میمیرم
چرا آخه...
یعنی لیاقت مراسم رفتن امشب را همینطور از دست دادم
..
فداسرت :) به حکمت خدا شک داری ؟
https://eitaa.com/dakedel/6091
👌🏻👀
اینجا ایرانه،غلط کرده..
ناامیدی جا نداره سوی قلبشون..
پشتشون به تو گرمههه آقاااجوون
#🗽
.
چه هشتک گنگی💀👍🏼
https://eitaa.com/seyedebram/9524
تا ابد حققققققققق✨
الان یه سر زدم به چنلت..
حقیقت خدمت👌🏻✨
#دخترقمی
..
قربونت :)))
https://eitaa.com/dakedel/6092
چی کنسل شد؟؟
هییی..واسه امتحانم هیچ نخوندم
#دخترقمی
..
ی چیز بد که الان از خوشحالی رو هوام😭
https://eitaa.com/dakedel/6087
من دکه و آسید و آقای وزیر و یه کانال دیگه رو گذاشتم مورد علاقه ها تا گم نکنم🥲💘:))
#داداشآرمان
..
واییییییییییی من از ذوق مردم