https://eitaa.com/dakedel/6215
خب راه حلالش چیه؟ توضیح میدی؟
..
خب نگاه کن
باید منطقی منطقی رفتار کرد دیگه
خودت فکر کن چی منطقه برای دعوت یکی به چنلت ؟
https://eitaa.com/dakedel/202
تا ۲۶ تیر پیام نداشتید؟
..
چرا چرا هزار تا 😂 ولی همه رو پاک کردم ... چون جو اون پیاما کلا فرق داشت
https://eitaa.com/dakedel/6219
چیز خاصی نبودد
فقط بوتون و دانشیخ که خنده دار نیست
..
🗿
https://eitaa.com/dakedel/6220
واکنش منی که الان ی ماهه هردفعه میرم پیام اول وارد ناشناس میشم🦦💔
#ریحانه سادات
..
😐
خب کانال م مذهبی هست
منطق ش اینکه فساد نداره که میگن نباید داشته باشه
..
خب آفرین
حالا این به کنار
چجوری باید دعوت کنی به نظر خودت ؟
حمله کنی پیوی طرف ؟
شرط و شروط بزاری ؟
یا نه یک متر پیام و عکس براش بفرستی ؟
هر روز تب ادمینی بری ؟
خانم #ریحانه سادات جنبه صفرر
شوخی کردن با حدیثه= بالارفتن رگ غیرت دوستی افراطی و بی اندازه شما
ببخشیداااا ولی شخصیت هم خوب چیزیه خانم محترم..
کلا من میرممم...
..
شرمنده ولی خب جالب نبود حرفتون !
این چیزا همش شوخیه...
پس بهتره شماهم ناراحت نباشیداااا چون من نمیتونم ناراحتی اعضای دکه رو ببینم!
هر روز که نمیرم،
نه شرط و اینا ندارم، مجبورم نمیکنم که کسی عضو بشه اگه خودشون تمایل داشتن عضو میشن، متن طولانی و عکس هم نمیفرستم کوتاه در حد یکی دو جمله
..
خب فتبارک الله دیگه
همینه
بعد نگاه سعی کن با چنل مذهبی تبادل بری در حد ۴۰ نفر ...
پیوی هایی برو که میخوای ..