eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
میشه به سوالام جواب بدی🙏🏻؟ خدا چرا مارو خلق کرد؟؟ چرا ما باید به خاطر زیبایی هامون سختی بکشیم؟؟ خب مردا نگاه نکنن.. گفتند موهایت را بپوشان تا ایمان مردی نلرزد ایمانی که به گیسویی بلرزد چه ارزد؟!!! میگن بی حجاب باعث سست شدن پایه های خانوادس اما شعرو دیدی؟؟ .. حتمااا عزیز دلم خب نگاه کن
دَکِه‌دل | آسید؛
میشه به سوالام جواب بدی🙏🏻؟ خدا چرا مارو خلق کرد؟؟ چرا ما باید به خاطر زیبایی هامون سختی بکشیم؟؟ خب
- خدا چرا مارو خلق کرده که .. سوالی نیست که با حرف برات بگم ! اینو باید خودت بری دنبالش ... از کوچکترین منابع تا بزرگترین منابع ... و فقط اینو بدون « ما نماینده خدا بر روی زمینیم » حالا اینو هم برات میتونم توضیح بدم اما برو سراغ کتابا ! - چرا باید به خاطر زیبایی هامون سختی بکشیم؟ نگاه کن بیا قبول کن ما خانوما خب زیبایی هایی داریم که مردا ندارن ! خب ؟ بعد خب مردا دنبال چی ن ؟ دنبال ما ! 😂 حالا واسا نگاه کن یک چیز زیبا حتما ارزشمند درسته ؟ وقتی یک زیبایی داره یعنی ی برتری داره وقتی برتری داره یعنی ارزش داره ! و چیزی که ارزشمنده الکی الکی بدست آورده نمیشه و چیزی که الکی بدست آورده نشه حتما و حتما ازش حفاظت‌م میشه ! حالا بیا مثال بزنیم نگاه کن مثال همیشگی می‌دونی قیمت مروارید چند ؟؟؟ خدا می‌دونه چقدددد ....... خب ارزش داره دیگه نه ؟ بعد اون مروارید حالا کیلو کیلو همینطوری رو زمین ریخته ؟ خب نه دیگه طبیعتاً تو دریا و ترجیحا اقیانوس هست ! تازه اونم رو آب ؟؟؟؟ نه زیر آب ! زیر آب ؟؟؟؟؟ نه ته ته ته ته آب ! همینطوری ول ؟؟؟ نه تو یک پوشش ! پوشش ؟؟؟؟؟؟ اره همون صدف خودمون ! صدف پلاستیکی ؟؟؟ نه خیر یک صدف فوق العاده محکم ! تازهعهه وقتی اونم باز کنی هزار لایه داره تا برسی به مروارید !!! حالا گرفتی ؟ خو ارزش داره دیگه الکی الکی که نیست حالا اینو ولش الان ما بانک داریم خب یک بانکی که پول داره خب ! از پولاش مگه مراقبت نمیکنه ؟ یا نه ول می‌کنه وسط محوطه تا همه ببرن ؟ نه دیگه ترجیحا میزارع تو سوراخ هفتم ! چرا ؟ چون براش ارزش قائلع ! علف خرس نیست که بده بره حالا یک بانکی هست که پول داره اما سوراخ هفتم نمیزارع می‌زاره سوراخ اول ! خو این یعنی چی ؟ یعنی خب برای اون مقداررررررر پول ارزش قائل نیست ! و این یعنی چی ؟ یعنی حماقت ! خو آخه بانک عاقل ، آدم پولاشو دودستی از دست میده اینجوری ؟ خو به راحتی از دست میدی دیگه دزد که همیشه هست ! آدم میگه : به من چه دزد باید عاقل باشه ؟؟؟ دزد نباید چشم به پولای من داشته باشه؟؟؟؟ خو نه دیگه اینکه منطقی نیست ! حالا گرفتی ؟ یکی برای زیبایی های خودش ارزش قائله یکی ارزش قائل نیست ... یکی میگه مردا حیا کنند یکی میگه مردا که هستند من حیا کنم ! اصن نگاه یکی میاد میگه : « من می‌خوام اینطور باشم اونا درست باشند ! » می‌دونی این میشه چطوری ؟ یعنی یکی بیاد گاز سمییییییییییی بزنه تو هوا بعد بگه به منچع بقیه نفس نکشن ! خب خواهرم اینجا فضا عمومیه برو خونتون گازو بزن اصن برو خونه فامیل به ماچه ، مکان عمومی برای همه ست نه تو ! پس قوانین هم مال توهم هست نه تنها بقیه ! « حیا کن تا حیا کنند ‌. » توقع نداری که لخت بری بیرون بعد همه سر به زیر باشن ؟ خو اونا هم بی حیا توشون هست ! اصن اینا به کنار شاید یک مرد با ایمانی خیلی ناخودآگاه دلش بلرزه و زندگیش بره رو‌هوا ؟ مگه دخترای مذهبی کراش نمی‌زنند رو پسرای مردم بعد میگن نه بابا گناه نیست ! به چشم برادری ........ ! ؟؟ این دنیا پر از عیب و ایراد... مهم این که ما به اندازه خودمون عیب و ایراد رفع کنیم ! . . و باعث ساختنش نشیم!
کلی حرف دارم واسه این مباحث اما متن یاری نمیکنه ..
میشه عکس چشم ها و بفرستی عجله دارمممممم ‌.. آیدی ؟
https://eitaa.com/dakedel/6249 کلاس قرآن رفتم.. اما به خاطر درسم ول کردم بعدم که سر یه مشکلی یا مصیبتی به خدا گفتم نمازامو میخونم اما مشکلم حل نشد و بعدم دلسرد شدم.. دیگه ایمانم نیس .. ای وای ‌‌..... خب میخوای با هم حرف بزنیم ؟ بگم برات ؟
نمازامو به موقع نمیخونم:/ ‌.. بد دردیه هااا این یک راه حل داره و بس ! فقط تا فهمیدی نزدیک اذونه اینو یادت بیار : « خدا داره صدات میزنع و الان شده نوبت دیدارت با خدا » کلا مگه چند بار در روز فرصت دیدار مستقیم و خصوصی با خدا داری ؟؟؟ بدو بدو تا دیر نشده
https://eitaa.com/dakedel/6246 نمیتونم اخلاقمو درست کنم.. خیلی زود عصبی میشم و خیلی لوسم.. خیلی خیلی خیلی تلاش کردم درست نمیشم، کسی راهی پیشنهاد داره؟ :) .. تو ی کلمه « فداسرت » خب میخوای حلش کنیم ؟ چیشد که اینطوری شد ؟!؟؟؟
https://eitaa.com/dakedel/6115 درسته، ولی اون لینکی بهتری داشت انگار خود آسید داره جوابت رو میده [SSA] .. آخه دو لینک بعضی ها گیج میشدند
وای حدیثه جدی جدی دلم رفته براش🎀🙂 .. برای چی ؟؟؟؟
https://eitaa.com/dakedel/6248 چطوری شروع کنیم؟ .. خب نگاه کن امکان رفتن به کلاس حفظ رو داری ؟ یا نه ؟
دروغ چرا .. منم نمیتونم قرآن حفظ کنم .. عاشق قراعت قرآنم و کلاسش رفتم ، توی مسابقات قراعت قرآن شرکت میکنم ، چون دوست دارم ولی حفظ نه .. خیلی برام سخته .. ینی قبلا دوس داشتم هاا ولی معلم هایی داشتم ك با بد اخلاقی قرآن یاد میدادن و به خاطر اونا دیگه اصلا سمت حفظ قرآن نمیرم .. میدونم خیلی کار احمقانه‌ایه ك قراعت دوس دارم ولی حفظش نمیتونم بکنم .. ولی دیگه واقعا بریدم و نمیشه .. :) .. خب اینکه بابا دمت گرم :) قدر خودتو خیلی بدون هااااا ! تو قرآنی بودی و هستی و خواهی شد ! میخوای درستش کنیم ؟