https://eitaa.com/dakedel/6249
کلاس قرآن رفتم..
اما به خاطر درسم ول کردم
بعدم که سر یه مشکلی یا مصیبتی به خدا گفتم نمازامو میخونم اما مشکلم حل نشد و بعدم دلسرد شدم..
دیگه ایمانم نیس
..
ای وای .....
خب میخوای با هم حرف بزنیم ؟
بگم برات ؟
نمازامو به موقع نمیخونم:/
..
بد دردیه هااا
این یک راه حل داره و بس !
فقط تا فهمیدی نزدیک اذونه اینو یادت بیار :
« خدا داره صدات میزنع و الان شده نوبت دیدارت با خدا »
کلا مگه چند بار در روز فرصت دیدار مستقیم و خصوصی با خدا داری ؟؟؟
بدو بدو تا دیر نشده
https://eitaa.com/dakedel/6246
نمیتونم اخلاقمو درست کنم..
خیلی زود عصبی میشم و خیلی لوسم..
خیلی خیلی خیلی تلاش کردم درست نمیشم،
کسی راهی پیشنهاد داره؟
#گمنام:)
..
تو ی کلمه « فداسرت »
خب میخوای حلش کنیم ؟
چیشد که اینطوری شد ؟!؟؟؟
https://eitaa.com/dakedel/6115
درسته،
ولی اون لینکی بهتری داشت انگار خود آسید داره جوابت رو میده
[SSA]
..
آخه دو لینک بعضی ها گیج میشدند
https://eitaa.com/dakedel/6248
چطوری شروع کنیم؟
..
خب نگاه کن
امکان رفتن به کلاس حفظ رو داری ؟
یا نه ؟
دروغ چرا ..
منم نمیتونم قرآن حفظ کنم ..
عاشق قراعت قرآنم و کلاسش رفتم ، توی مسابقات قراعت قرآن شرکت میکنم ، چون دوست دارم
ولی حفظ نه .. خیلی برام سخته ..
ینی قبلا دوس داشتم هاا ولی معلم هایی داشتم ك با بد اخلاقی قرآن یاد میدادن و به خاطر اونا دیگه اصلا سمت حفظ قرآن نمیرم ..
میدونم خیلی کار احمقانهایه ك قراعت دوس دارم ولی حفظش نمیتونم بکنم ..
ولی دیگه واقعا بریدم و نمیشه ..
#بدوننام:)
..
خب اینکه بابا دمت گرم :)
قدر خودتو خیلی بدون هااااا !
تو قرآنی بودی و هستی و خواهی شد !
میخوای درستش کنیم ؟
https://eitaa.com/dakedel/6256
اره منمهمینو که به خودم میگم دیگه روم نمیشه بگم حوصله نماز خوندن ندارم
ولی بازم منم باید خیلی رو خودم کار کنم که دیگه نمازهام قضا نشه
..
خب پس ماشاالله دیگه
دخترمون رابطه اش با خدا خیلی خوبه
اما نباید عالی بشه ؟
برو سراغ یک چیز دیگه ...
برو سراغ آیات و روایات ...
اصن رو خودت کار کن هر وعده نمازت ۲۰ دقیقه تا نیم ساعت طول بکشه بدون هیچ عمل دیگه ای
و حالا برو سراغ حرفای خود خدا !
برو سراغ قرآن !
برو سراغ ائمه !
https://eitaa.com/dakedel/6261
نمیدونم خانوادم یکم سخت گیرین کلی اگه برای حفظ قرآن و اینا باشه شاید اجازه دادن
و بنظرت از همین حالا شروع کنم تصمیم خوبیه؟
آخه باید به درسامو برسم
نمیدونم
شاید باید بزارم برای تابستان
نمیدونم
..
خب عالیه
نگاه درست چجوره ؟؟
اگه میخوای بگو کلاس چندمی
وگرنه ادامه میدیم