eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
نمازامو به موقع نمیخونم:/ ‌.. بد دردیه هااا این یک راه حل داره و بس ! فقط تا فهمیدی نزدیک اذونه اینو یادت بیار : « خدا داره صدات میزنع و الان شده نوبت دیدارت با خدا » کلا مگه چند بار در روز فرصت دیدار مستقیم و خصوصی با خدا داری ؟؟؟ بدو بدو تا دیر نشده
https://eitaa.com/dakedel/6246 نمیتونم اخلاقمو درست کنم.. خیلی زود عصبی میشم و خیلی لوسم.. خیلی خیلی خیلی تلاش کردم درست نمیشم، کسی راهی پیشنهاد داره؟ :) .. تو ی کلمه « فداسرت » خب میخوای حلش کنیم ؟ چیشد که اینطوری شد ؟!؟؟؟
https://eitaa.com/dakedel/6115 درسته، ولی اون لینکی بهتری داشت انگار خود آسید داره جوابت رو میده [SSA] .. آخه دو لینک بعضی ها گیج میشدند
وای حدیثه جدی جدی دلم رفته براش🎀🙂 .. برای چی ؟؟؟؟
https://eitaa.com/dakedel/6248 چطوری شروع کنیم؟ .. خب نگاه کن امکان رفتن به کلاس حفظ رو داری ؟ یا نه ؟
دروغ چرا .. منم نمیتونم قرآن حفظ کنم .. عاشق قراعت قرآنم و کلاسش رفتم ، توی مسابقات قراعت قرآن شرکت میکنم ، چون دوست دارم ولی حفظ نه .. خیلی برام سخته .. ینی قبلا دوس داشتم هاا ولی معلم هایی داشتم ك با بد اخلاقی قرآن یاد میدادن و به خاطر اونا دیگه اصلا سمت حفظ قرآن نمیرم .. میدونم خیلی کار احمقانه‌ایه ك قراعت دوس دارم ولی حفظش نمیتونم بکنم .. ولی دیگه واقعا بریدم و نمیشه .. :) .. خب اینکه بابا دمت گرم :) قدر خودتو خیلی بدون هااااا ! تو قرآنی بودی و هستی و خواهی شد ! میخوای درستش کنیم ؟
https://eitaa.com/dakedel/6256 اره منم‌همینو که به خودم میگم دیگه روم نمیشه بگم حوصله نماز خوندن ندارم ولی بازم منم باید خیلی رو خودم کار کنم که دیگه نمازهام قضا نشه .. خب پس ماشاالله دیگه دخترمون رابطه اش با خدا خیلی خوبه اما نباید عالی بشه ؟ برو سراغ یک چیز دیگه ... برو سراغ آیات و روایات ... اصن رو خودت کار کن هر وعده نمازت ۲۰ دقیقه تا نیم ساعت طول بکشه بدون هیچ عمل دیگه ای و حالا برو سراغ حرفای خود خدا ! برو سراغ قرآن ! برو سراغ ائمه !
https://eitaa.com/dakedel/6261 نمیدونم خانوادم یکم سخت گیرین کلی اگه برای حفظ قرآن و اینا باشه شاید اجازه دادن و بنظرت از همین حالا شروع کنم تصمیم خوبیه؟ آخه باید به درسامو برسم نمیدونم شاید باید بزارم برای تابستان نمیدونم .. خب عالیه نگاه درست چجوره ؟؟ اگه میخوای بگو کلاس چندمی وگرنه ادامه میدیم
https://eitaa.com/dakedel/6262 آخه حدیثه اونی ك قرآنیه میره حفظش میکنه قراعت مگه چقد به درد جامعه میخوره آخه .. +البته به نظر خودم شاید بعضی ها توی حفظ همینحوری بدون معنی و مفهوم حفظ کنن فقط بره ، ولی شااااید قراعت باعث تامل بیشتر بقیه روی مفاهیم قرآن بشه .. ولی بازم هرگز به پای حفظ نمیرسه .. :) ‌. ماشاالله خودت جواب خودتو دادی :) خب شما که رفتی قراعت برو حفظم بکن که حداقل اون دنیا بگی خدایا من کلام تورو هم خوندم و هم حفظ کردم ! وقتی قراعت رو رفتی یعنی یک راه پله رو رد کردی حالا مونده یکی دیگه که بالاتر از قبلی هست .. همون پله ای که تهش میرسه با اون خدای بالاسریت :)
https://eitaa.com/dakedel/6264 یازدهم .. خب عزیز دلم درس خیلی خیلی برات اولویت ؟ یا نه ؟ یعنی آیندتو رو درس ساختی ؟
رفقا ی چیزی کجایید ؟؟؟ یادگاری دخترقمی شهیدزنده ؟؟؟؟ آقای رئیسی رئیسی عزیز ریحانه سادات رزخانوم خادم کودک خط تیره و استیکر هاااا کجایید ؟؟؟؟؟