https://eitaa.com/dakedel/6256
اره منمهمینو که به خودم میگم دیگه روم نمیشه بگم حوصله نماز خوندن ندارم
ولی بازم منم باید خیلی رو خودم کار کنم که دیگه نمازهام قضا نشه
..
خب پس ماشاالله دیگه
دخترمون رابطه اش با خدا خیلی خوبه
اما نباید عالی بشه ؟
برو سراغ یک چیز دیگه ...
برو سراغ آیات و روایات ...
اصن رو خودت کار کن هر وعده نمازت ۲۰ دقیقه تا نیم ساعت طول بکشه بدون هیچ عمل دیگه ای
و حالا برو سراغ حرفای خود خدا !
برو سراغ قرآن !
برو سراغ ائمه !
https://eitaa.com/dakedel/6261
نمیدونم خانوادم یکم سخت گیرین کلی اگه برای حفظ قرآن و اینا باشه شاید اجازه دادن
و بنظرت از همین حالا شروع کنم تصمیم خوبیه؟
آخه باید به درسامو برسم
نمیدونم
شاید باید بزارم برای تابستان
نمیدونم
..
خب عالیه
نگاه درست چجوره ؟؟
اگه میخوای بگو کلاس چندمی
وگرنه ادامه میدیم
https://eitaa.com/dakedel/6262
آخه حدیثه اونی ك قرآنیه میره حفظش میکنه
قراعت مگه چقد به درد جامعه میخوره آخه ..
+البته به نظر خودم شاید بعضی ها توی حفظ همینحوری بدون معنی و مفهوم حفظ کنن فقط بره ، ولی شااااید قراعت باعث تامل بیشتر بقیه روی مفاهیم قرآن بشه ..
ولی بازم هرگز به پای حفظ نمیرسه ..
#بدوننام:)
.
ماشاالله خودت جواب خودتو دادی :)
خب شما که رفتی قراعت برو حفظم بکن که حداقل اون دنیا بگی خدایا من کلام تورو هم خوندم و هم حفظ کردم !
وقتی قراعت رو رفتی یعنی یک راه پله رو رد کردی حالا مونده یکی دیگه که بالاتر از قبلی هست .. همون پله ای که تهش میرسه با اون خدای بالاسریت :)
https://eitaa.com/dakedel/6264
یازدهم
..
خب عزیز دلم
درس خیلی خیلی برات اولویت ؟ یا نه ؟
یعنی آیندتو رو درس ساختی ؟
رفقا ی چیزی
کجایید ؟؟؟
یادگاری
دخترقمی
شهیدزنده ؟؟؟؟
آقای رئیسی
رئیسی عزیز
ریحانه سادات
رزخانوم
خادم کودک
خط تیره
و استیکر هاااا
کجایید ؟؟؟؟؟
https://eitaa.com/dakedel/6266
راستش اره خیلی واسم مهمه
وگرنه برای حفظ قرآن تردیدی نداشتم
اما بازم
..
پس بچسب بدرست چیزی نمونده دیگه 🙂 .
ولی قرآنو که ول نمیکنی مگنه ؟
هستی یک کار دیگه کنی ؟
اینکه زود عصبانی میشم فکرای شهوتی و ...
..
فداسرت :)
خب بگو چی میشه که اینجوری میشه ؟
همه عبادت ها رو انجام میدم ولی حس میکنم از ته دل نیست
..
ای وای ... دردِ
میخوای درستش کنیم ؟
بگو از نظر خودت چرا اینطوریه ؟
سلام خوبی🥲
من چنل اینا ندارم که بخام فور کنم اما ایرادی نداره پست هاتون رو ذخیره کنم و یا برای استفاده شخصی اینا سیو کنم موردی نداره؟!
..
سلاممم حال شما ؟
فداسرت قشنگم
حلال حلال حلال حلال
من کی باشم
میشه بگی چرا این کانال رو گزارش بزنیم ؟ دلیلش هم بگو چون شاید بنده خدا کار اشتباهی نکرده باشه بیخود باعث بستن کانالش بشیم حق الناسه
..
نگاه کردی چنلو ؟
لطفا با دقت برو ببین !
بعد بیا جوابتو میدم