https://eitaa.com/dakedel/6264
یازدهم
..
خب عزیز دلم
درس خیلی خیلی برات اولویت ؟ یا نه ؟
یعنی آیندتو رو درس ساختی ؟
رفقا ی چیزی
کجایید ؟؟؟
یادگاری
دخترقمی
شهیدزنده ؟؟؟؟
آقای رئیسی
رئیسی عزیز
ریحانه سادات
رزخانوم
خادم کودک
خط تیره
و استیکر هاااا
کجایید ؟؟؟؟؟
https://eitaa.com/dakedel/6266
راستش اره خیلی واسم مهمه
وگرنه برای حفظ قرآن تردیدی نداشتم
اما بازم
..
پس بچسب بدرست چیزی نمونده دیگه 🙂 .
ولی قرآنو که ول نمیکنی مگنه ؟
هستی یک کار دیگه کنی ؟
اینکه زود عصبانی میشم فکرای شهوتی و ...
..
فداسرت :)
خب بگو چی میشه که اینجوری میشه ؟
همه عبادت ها رو انجام میدم ولی حس میکنم از ته دل نیست
..
ای وای ... دردِ
میخوای درستش کنیم ؟
بگو از نظر خودت چرا اینطوریه ؟
سلام خوبی🥲
من چنل اینا ندارم که بخام فور کنم اما ایرادی نداره پست هاتون رو ذخیره کنم و یا برای استفاده شخصی اینا سیو کنم موردی نداره؟!
..
سلاممم حال شما ؟
فداسرت قشنگم
حلال حلال حلال حلال
من کی باشم
میشه بگی چرا این کانال رو گزارش بزنیم ؟ دلیلش هم بگو چون شاید بنده خدا کار اشتباهی نکرده باشه بیخود باعث بستن کانالش بشیم حق الناسه
..
نگاه کردی چنلو ؟
لطفا با دقت برو ببین !
بعد بیا جوابتو میدم