همه عبادت ها رو انجام میدم ولی حس میکنم از ته دل نیست
..
ای وای ... دردِ
میخوای درستش کنیم ؟
بگو از نظر خودت چرا اینطوریه ؟
سلام خوبی🥲
من چنل اینا ندارم که بخام فور کنم اما ایرادی نداره پست هاتون رو ذخیره کنم و یا برای استفاده شخصی اینا سیو کنم موردی نداره؟!
..
سلاممم حال شما ؟
فداسرت قشنگم
حلال حلال حلال حلال
من کی باشم
میشه بگی چرا این کانال رو گزارش بزنیم ؟ دلیلش هم بگو چون شاید بنده خدا کار اشتباهی نکرده باشه بیخود باعث بستن کانالش بشیم حق الناسه
..
نگاه کردی چنلو ؟
لطفا با دقت برو ببین !
بعد بیا جوابتو میدم