eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/dakedel/6691 چشممممم خداروشکر که حسنا خانم...........✨ .. :)
https://eitaa.com/aghavazir/3461 چه خوشرنگم هس.. .. خیلی
https://eitaa.com/aghavazir/3461 قرمز نمیشه باشه؟!!🥺 .. خیلی خوب میشه😭😂
https://eitaa.com/aghavazir/3472 اگه با سیب زمینی بزننن سرش اووف شه چی؟؟؟ وای خداااا.. 😂😂 .. وایییی نه ، گفتنشم سخته😭
https://eitaa.com/dakedel/6679 ببخشید یادم رفت هشتک بزنم من گوشیم شکسته بود یعنی کلا داغون بوداا بعد عوضش کردیم من اصلا شهید نشدم حدیثه جان لطفا شما هم باور نکن😔 🇮🇷 .. فدای سر حسنا خانووممم به به گوشی نو مبااااااااااارک باشه دیگه بهتره یادش نکنیم .. چون آبجی من سرش سلامته مگنه ؟ (:
https://eitaa.com/dakedel/6694 قربونت برم مننن💜💜 🇮🇷 .. خدانکنههه
الوو؟؟ .. بلیی
حدیثه ناشناسم باز نمیکنه به ممبرا جواب بد م ‌، چه کنممم؟ .. رئیسی عزیزی ؟
پروفایلتان رو میتونم بزارم پروفایلمون .. خودم ؟ هر جا باشه .. بله چرا که نه پروفایل که عطر و بوی شهدا داره .. برای همه ست
https://eitaa.com/aghavazir/3484 دقیقا من بنفش و سبز و قرمز میخوام .. 😔✨
https://eitaa.com/dakedel/6698 ۳۱۵ تا؟ منم میگم البته فعلا باید ۴۰۰۰ تا صلواتی که امروز نیت کردمُ بدم ..👩🏻‍🦯 [SSA] .. وایییی من اومدمممم
https://eitaa.com/dakedel/6696 فکر کنم هر کس اینجوری با حاج قاسم عکس گرفته عاقبت بخیر شده❤️‍🩹. [SSA] .. عکسِ بااوهم عاقبت به خیری دارد :)