https://eitaa.com/aghavazir/3461
قرمز نمیشه باشه؟!!🥺
#دخترقمی
..
خیلی خوب میشه😭😂
https://eitaa.com/aghavazir/3472
اگه با سیب زمینی بزننن سرش اووف شه چی؟؟؟
وای خداااا..
😂😂
#دخترقمی
..
وایییی نه ، گفتنشم سخته😭
https://eitaa.com/dakedel/6679
ببخشید یادم رفت هشتک بزنم
من گوشیم شکسته بود
یعنی کلا داغون بوداا
بعد عوضش کردیم
من اصلا شهید نشدم
حدیثه جان لطفا شما هم باور نکن😔
#شهیدزنده🇮🇷
..
فدای سر حسنا خانووممم
به به گوشی نو مبااااااااااارک باشه
دیگه بهتره یادش نکنیم ..
چون آبجی من سرش سلامته مگنه ؟ (:
https://eitaa.com/dakedel/6694
قربونت برم مننن💜💜
#شهیدزنده 🇮🇷
..
خدانکنههه
پروفایلتان رو میتونم بزارم پروفایلمون
..
خودم ؟
هر جا باشه .. بله چرا که نه
پروفایل که عطر و بوی شهدا داره .. برای همه ست
https://eitaa.com/aghavazir/3484
دقیقا من بنفش و سبز و قرمز میخوام
#دخترقمی
..
😔✨
https://eitaa.com/dakedel/6698
۳۱۵ تا؟
منم میگم
البته فعلا باید ۴۰۰۰ تا صلواتی که امروز نیت کردمُ بدم ..👩🏻🦯
[SSA]
..
وایییی من اومدمممم
https://eitaa.com/dakedel/6696
فکر کنم هر کس اینجوری با حاج قاسم عکس گرفته عاقبت بخیر شده❤️🩹.
[SSA]
..
عکسِ بااوهم عاقبت به خیری دارد :)