پروفایلتان رو میتونم بزارم پروفایلمون
..
خودم ؟
هر جا باشه .. بله چرا که نه
پروفایل که عطر و بوی شهدا داره .. برای همه ست
https://eitaa.com/aghavazir/3484
دقیقا من بنفش و سبز و قرمز میخوام
#دخترقمی
..
😔✨
https://eitaa.com/dakedel/6698
۳۱۵ تا؟
منم میگم
البته فعلا باید ۴۰۰۰ تا صلواتی که امروز نیت کردمُ بدم ..👩🏻🦯
[SSA]
..
وایییی من اومدمممم
https://eitaa.com/dakedel/6696
فکر کنم هر کس اینجوری با حاج قاسم عکس گرفته عاقبت بخیر شده❤️🩹.
[SSA]
..
عکسِ بااوهم عاقبت به خیری دارد :)
https://eitaa.com/dakedel/6712
نه یه بنده خدای دیگه هستم!
همون #گمنام
..
حس میکنم گمنام ی آشناستاا
https://eitaa.com/dakedel/6708
واهااییی سیب زمینی با سس خرسییی
چه خوش میزه بیشود این تلکییبب
حدیثه بریم تو کارشش؟؟
من هوس کردم🤣🤣✅
#ریحانه سادات
..
چرا گفتی میخواممم 😭
https://eitaa.com/dakedel/6695
الان این رو ریحانه سادات نوشته ان.؟
..
با اجازه تون
https://eitaa.com/dakedel/6718
نه قشنگم 🥺
من میخونم خیلی هم قشنگه:)
آسید و هر کسی که بخواد راهش را ادامه بده در قلب ما جا داره 🤍
..
واییی قربونت بشم :)