eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
حدیثه ناشناسم باز نمیکنه به ممبرا جواب بد م ‌، چه کنممم؟ .. رئیسی عزیزی ؟
پروفایلتان رو میتونم بزارم پروفایلمون .. خودم ؟ هر جا باشه .. بله چرا که نه پروفایل که عطر و بوی شهدا داره .. برای همه ست
https://eitaa.com/aghavazir/3484 دقیقا من بنفش و سبز و قرمز میخوام .. 😔✨
https://eitaa.com/dakedel/6698 ۳۱۵ تا؟ منم میگم البته فعلا باید ۴۰۰۰ تا صلواتی که امروز نیت کردمُ بدم ..👩🏻‍🦯 [SSA] .. وایییی من اومدمممم
https://eitaa.com/dakedel/6696 فکر کنم هر کس اینجوری با حاج قاسم عکس گرفته عاقبت بخیر شده❤️‍🩹. [SSA] .. عکسِ بااوهم عاقبت به خیری دارد :)
آقا داریم ؟ .. فععععک نکنم ولی ممکنه
اونایی که « حقیقت خدمت » میخوندن الان کجان ؟ فقط نزارم میاین😭
https://eitaa.com/dakedel/6712 نه یه بنده خدای دیگه هستم! همون .. حس میکنم گمنام ی آشناستاا
https://eitaa.com/dakedel/6708 واهااییی سیب زمینی با سس خرسییی چه خوش میزه بیشود این تلکییبب حدیثه بریم تو کارشش؟؟ من هوس کردم🤣🤣✅ سادات .. چرا گفتی میخواممم 😭
https://eitaa.com/dakedel/6695 الان این رو ریحانه سادات نوشته ان.؟ .. با اجازه تون
https://eitaa.com/dakedel/6718 نه قشنگم 🥺 من میخونم خیلی هم قشنگه:) آسید و هر کسی که بخواد راهش را ادامه بده در قلب ما جا داره 🤍 .. واییی قربونت بشم :)
https://eitaa.com/dakedel/6718 فعلا که خونه ام شاید بعداا سر از قبر درآودم🗿🙏🏼 سادات .. 🗿