+ به به بفرماییدد
...
#فرزند_ظهور
یه اعترافه میخوام بگم ، اما نمیدونم چجوری باید شروع کنم ؟ آخه چجوری ؟
نمیدونم تهش چی میشه ؟ دلواپسم 😔😔
..
چرا ؟؟؟
اعتراف که بد نیست
اصن میدونی ریشه عربی واژه « اعتراف » چیه ؟
« عرف » !
به چه معناست ؟
به معنای علم ، آگاهیی ، شناخت ...
و با اعتراف ی علمی به تو اضافه میشه !
ی آگاهی کسب میکنی ..
در ضمن رفقا
برای پاسخ به حرفای من ،
بزنید رو پیام ، کپی لینک ،
اون لینک رو بزارید و بعد حرفتون رو بنویسد
+ الو دخترم .. صداتو دارم ، توکل داری ؟
.....
#فرزند_ظهور
میدونم دختری ، خواستم جو کانال رو حفظ کنم و حرفمو بزنم ....
من همیشه با خودم میگم »» وَ مَنْ یتَوَکلْ عَلَی اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ
اما بازم یکم دلنگرانم ؟ راستشششش🥺
میتونی کمکم کنی حدیثه؟
..
حتما ، من سراپا در خدمت شما :)
https://eitaa.com/dakedel/6712
منظورم در جواب این پیام بود
#رئیسیِعزیز
..
بلی بلی
https://eitaa.com/farsitweets/174276
جرم؟؟؟؟سس ریختن رو چاهزاده❌
هدر دادن سسسسس✅
احمد نجفی:
هرکدام از این اتفاقهایی که برای ایران پیش آمده، ۱۰ کشور را به زمین میزند.
ایران بااقتدار
سلاامممممم چطورید دختران دکه دل؟؟
#دخترقمی
...
سلامممممم حال شما
https://eitaa.com/dakedel/6730
آره میدونم اینارو
اما این از اون اعتراف ها نیست.... 😢
آخه گفتنش هم خیلی سخت نیست اما ...
میتونی بهم کمک کنی ...
چی صداتون کنم ؟
...
هر اعترافی ، « اعترافِ » !
بله عزیز دلم من سراپا در خدمت شما ،
کوچیک شما ، خاک پای تمام عشاق آسید ، حدیثه ام
https://eitaa.com/shahidehsayyari
مالک کانال شهید سیاری؟؟؟
کپی آزاده؟؟
گفتم شاید اینجایی؟؟
..
نه متاسفانه 🥲
https://eitaa.com/dakedel/67
#فرزند_ظهور
پیام قبلی بدون هشتگ رفت 😅
اسمتون حدیثه هست دیگه درسته ؟! 😢
-----------
اعتراف من اینکه که باید به یکی عشق رو اعتراف کنم 🥹🥹 یه پسر
اما مگه میشه یه دختر به پسر عشقش رو بگه ؟
حدیث زیاد شنیدم که ائمه ما و پیامبرامون می فرمایند « هر کسی رو دوست داری باید بهش بگی » اما بنظرت منطقی درخواستم ؟
..
به به پس دختر مون عاشق شده ! :)
خب بیا کامل حرف بزنیم ..
اول بگو چند سالته .. این مهم ترین بحث برای عشق و عاشقیه .
عشق تنها
و عاشقی تنها
سن نمیخواد ..
اما عشق و عاشقی سن میخواد.
شهیدان رقیـــه سادات و حانیــه سادات نبی زاده
دو خواهر بودن
رقیه سادات متولد: ۱۳۸۹/۱٠/۱۸
حانیه سادات متولد:۱۳۸۸/۳/۸
با اختلاف یک سال حانیه جان بزرگتر بودن
خانواده ی شش نفره که دو دختر و دو پسر به همراه پدر و مادر بودن
در خانه ی پدربزرگشان در کــرج به شهادت رسیدن و محل دفنشان شیراز است.
بسیار دلسوز و مهربان بودن و رابطه شان بیشتر از خواهری بود!
حانیه جان یازدهم بودن و رشته شان تجربی بود!
رقیه جان هم دهم بودن و رشته شان ریاضی بود
به نقل قول از دختر عمویشان رقیه سادات اهل غیبت نبود و رضایت والدین برایش مهم بود.
حانیه بسیاارر خوش قلب و احساسی بود و حواسش بود دلی را نشکند!
هر دو به شدت امام حسینی بودن و عاشق هیئت آقای حدادیان!
گاهی اوقات سینه ی شان از شدت سینه زنی کبود میشد.
زیارت و روضه ی امام حسین برایشان اهمیت خاصی داشت و
تقریبا هرشب سر مزار شهدای گمنام بودن
حانیه سادات زیارت عاشورا و حدیث کسا اش ترک نمیشد!....
آنهــا را امـام حسیـــن خریـــدشــــان!....:)))
#ریحانهسادات