دَکِهدل | آسید؛
https://eitaa.com/seyedebram/1203 :) .. :))
وضعیتی منی که هر روز چنلو از اول تا آخر نگاه میکنم و اشک میریزم..
https://eitaa.com/dakedel/6736
خیلییی قشنگ شده :))
[SSA]
..
دست رنج ریحانه سادات خانوووومه
خودِخزانیم و دم از بهاران میزنیم :)
#گمنام:)
..
چه زیبا در این صحرا قدم میزنیم ..
رفقا بیایین یه چالش
هر کسی خودش رو توی یه جمله خیلی کوتاه یا حتی یه ضرب المثل تعریف کنه
نمیخوام نامه بنویسید ها😂🗿
یه جمله
..
عالیه😂
حدیثه خودت اول چالشی که گفتم رو بگو
خودت رو توی یه جمله توصیف کن
..
خب اهم
.
من ؟ همه با یار خوشُ من به غمِ یار خوشم !
سخت کاریست ولی من به همین کار خوشم .
.