ببین ما انسان ها که معصوم نیستیم
گاهی پیش میاد به مسئولین تهمت بزنیم یا بیخود انتقاد بکنیم مثال شهید لاریجانی که خیلی از مذهبی ها قبل شهادت ایشون رو کنار روحانی و ظریف قرار میدادن یا مثلاً گاهی به دکتر قالیباف و عراقچی هم انتقاد میکنیم بخاطر مذاکرات
دیروز که دکتر عراقچی رفت پاکستان گفتن رفت مذاکره خب خیلی ها هم باور کردن و گفتند عراقچی وطن فروش و ...خلاصه ما که معصوم نیستیم و انسانی مثل رهبر شهید نیستیم
اشتباه میکنیم
خب این تهمت ها چجوری باید جبران بشه ؟
..
+++++++
اما اینم باید داشت .. که آدم باید بفهمه و درک کامل داشته باشه بعد یک قضاوتی کنه ..
یک مسئولی داریم که تمام داره خیانت میکنه !
ما هیچی نگیم که شاید ی روزی به عبارتی شهید بشه ؟
بچه ها میشه یه خواهشی کنم برای خوشحال کردن یه ادم درونگرا که حالش خوب نیست چه کارهایی پیشنهاد میکنین؟
و اینکه خیلی هم نمیتونم ببینمش از نزدیک...🥺
..
کتاب بهش بده ✅
شعر براش بفرست .....
https://eitaa.com/dakedel/6807
رئیسی عزیز رو میگی؟
..
من با فرد خاصی نبودم 🥲..
اونی که باید بگیره میگیره دیگه
دَکِهدل | آسید؛
https://eitaa.com/seyedebram/6033 :)))) .. :))
نکنه شووووماهم سرباز گمنام بودی ؟
سلام حدیثه جون خوبی. یادته من گفته بودم یه چنل دارم وقف امام رضا که توی روبیکاست؟ چرا ازش لف دادی. من به بودت احتیاج داشتم🙂
اگر نظرت عوض شد و خواستی برگردی لینک:@Ater_Khorasan
..
سلام عزیزدلم
واییی
من اصن روبیکا نمیرم
حتما اشتباهی لفت دادم
شرمنده
الان میامممم