بچه ها میشه یه خواهشی کنم برای خوشحال کردن یه ادم درونگرا که حالش خوب نیست چه کارهایی پیشنهاد میکنین؟
و اینکه خیلی هم نمیتونم ببینمش از نزدیک...🥺
..
کتاب بهش بده ✅
شعر براش بفرست .....
https://eitaa.com/dakedel/6807
رئیسی عزیز رو میگی؟
..
من با فرد خاصی نبودم 🥲..
اونی که باید بگیره میگیره دیگه
دَکِهدل | آسید؛
https://eitaa.com/seyedebram/6033 :)))) .. :))
نکنه شووووماهم سرباز گمنام بودی ؟
سلام حدیثه جون خوبی. یادته من گفته بودم یه چنل دارم وقف امام رضا که توی روبیکاست؟ چرا ازش لف دادی. من به بودت احتیاج داشتم🙂
اگر نظرت عوض شد و خواستی برگردی لینک:@Ater_Khorasan
..
سلام عزیزدلم
واییی
من اصن روبیکا نمیرم
حتما اشتباهی لفت دادم
شرمنده
الان میامممم