بچه ها میشه یه خواهشی کنم برای خوشحال کردن یه ادم درونگرا که حالش خوب نیست چه کارهایی پیشنهاد میکنین؟
و اینکه خیلی هم نمیتونم ببینمش از نزدیک...🥺
..
کتاب بهش بده ✅
شعر براش بفرست .....
https://eitaa.com/dakedel/6807
رئیسی عزیز رو میگی؟
..
من با فرد خاصی نبودم 🥲..
اونی که باید بگیره میگیره دیگه
دَکِهدل | آسید؛
https://eitaa.com/seyedebram/6033 :)))) .. :))
نکنه شووووماهم سرباز گمنام بودی ؟
سلام حدیثه جون خوبی. یادته من گفته بودم یه چنل دارم وقف امام رضا که توی روبیکاست؟ چرا ازش لف دادی. من به بودت احتیاج داشتم🙂
اگر نظرت عوض شد و خواستی برگردی لینک:@Ater_Khorasan
..
سلام عزیزدلم
واییی
من اصن روبیکا نمیرم
حتما اشتباهی لفت دادم
شرمنده
الان میامممم
سلام عزیزم
ببین من کلا یه کانال برای شهید لاریجانی دارم (چند بار ازت اجازه گرفتم محتواهات رو کپی کنم اگه یادت باشه)
میشه چیزایی که درباره شهید لاریجانی میزاری و کپی کنم؟
..
سلام عزیزدلم
راحت باش .. 🥲