دَکِهدل | آسید؛
https://eitaa.com/seyedebram/6033 :)))) .. :))
نکنه شووووماهم سرباز گمنام بودی ؟
سلام حدیثه جون خوبی. یادته من گفته بودم یه چنل دارم وقف امام رضا که توی روبیکاست؟ چرا ازش لف دادی. من به بودت احتیاج داشتم🙂
اگر نظرت عوض شد و خواستی برگردی لینک:@Ater_Khorasan
..
سلام عزیزدلم
واییی
من اصن روبیکا نمیرم
حتما اشتباهی لفت دادم
شرمنده
الان میامممم
سلام عزیزم
ببین من کلا یه کانال برای شهید لاریجانی دارم (چند بار ازت اجازه گرفتم محتواهات رو کپی کنم اگه یادت باشه)
میشه چیزایی که درباره شهید لاریجانی میزاری و کپی کنم؟
..
سلام عزیزدلم
راحت باش .. 🥲
https://eitaa.com/farsitweets/174694
معروف شدن رفت؟؟
میگم تو این این کانال کپی هم کررردی؟؟
..
یعنی چی تو این هم کپی کردی ؟ 🗿
https://eitaa.com/seyedebram/10110
بابت پارتای حقیقت خدمت💔 ممنون..
قشنگن..👀
لطفاً بیشتر بزار..
راستی حدود چند پارته؟؟
چرا جواب ناشناس رو نمیدادی؟؟
#دخترقمی
..
قربووونت🥲😭
شرمنده خیلی بیش از حد درگیرم ....
وضعیت منی که تکلیف مینویسم اما یادم میره بفرستم..
وقتی یادم میاد نفرستادم و وقت تموم شده:
😮😂😭😡😭
لعنتتتت به شاااادددد
#دخترقمی
..
درد و نفرین😂
https://eitaa.com/shahideh_ZahraMahdi/216
بیوگرافی زهرای منم بذارید .
..
_