دَکِهدل | آسید؛
شهیده ریحانه تقی خانی...:))) متولد: ۱۳۸۹/۱/۱۶ مداح خوش صدای پایگاهشان بود!... زیاد نمیخواند اما اگ
درسته ریحانه سادات چند روزه بدقولی میکنه ولی ی چیز خوب واستون پیدا کرده....
آیدی شهید تقی خانی در بله: @RMHS315Best
و در برنامه روبیکا : @Mahzoonalhoeine
دیگه با کلی سختی رفتن از برادر شهید آیدی خود ریحانه رو گرفتن...
#ریحانهسادات
هدایت شده از آسِیدْاِبرآهیم؛
هستید یکم روضه بخونیم ؟
ساعت ۱۶ به وقت عزاداری ..
https://eitaa.com/dakedel/6906
یه جا خوندم یکی گفت دانشجویی
یه جوابی دادی درسد یادم نیست ولی معنی آره میداد🫤😂
#رزخانوم
..
ممکنه 💀
حدیثههههه
اذیتم کننن دیگه بگو
رشته مورد علاقه من رشته تو هست یا نه؟
#رزخانوم
..
خیرر 😭
ولی خب شاید رشته نداشته باشم اصن
شاید اصن محصل نباشم
شاید اصن مهد کودک میرم✌🏼
شایدم الان خونه سالمندانم
الو آسید .. صدامو داری ؟ ..
آسید یادته چند شب پیش خواب دیدم اومدم حرم و کنار مزارت نشستم و با خودت و آقا درد و دل میکردم .. :)
دعا میکنی قسمتم بشه بیام کنارت ؟ ..
دلم خیلی برات تنگ شده :)) ! .
ینی کیو الان به جای من خریدی ك بیاد کنارت و برات گریه کنه ؟ ..
خوش به حالش ك تو خریدارش شدی ..
#آقایرئیسی:)
..
_
حدیثه دمت گرم :)
چنلت توی دوروز 200 ممبر جدید داشت .
به امید 2Kــییت >>💘🔗
_یغریبهٔآشنا ..
#گمنام :)
..
ممنونم ممنونم 😭
https://eitaa.com/seyedebram/10183
آقای شهیدمون که قبل رفتن همرو حلال کرد ولی خب انشاالله خدا بلایی سر این بیاره خودش نفهمه چی شد آرزو مرگ نمیکنم براش چون اگه سقط بشه مستقیم میره اون دنیا تو این دنیا یک جواب بگیره بعد مستقیم بره اون ور
..
:)
مداح مورد علاقت کیه ؟ یعنی بیشتر گوش میدی و صداش قشنگتره
من خودم حسین طاهری و مهدی رسولی رو دوست دارم
..
هر کی واسه اهل بیت و شهدا بخونه قشنگه ..
رئیس جمهور مورد علاقت کیه ؟ میدونم جوابتو ولی خب اینم باید بگم آقای شهید هم یک زمانی رئیس جمهور بود ولی من به عنوان رئیس جمهور شهید رئیسی و خب به عنوان رهبر و فرمانده کل قوا شهید خامنه ای رو دوست دارم
هرچند امام خمینی و آقا مجتبی هم هستند در واقع همشون نائب امام زمان زمان خودشون بودن
..
رئیس جمهور ، شهیدش قشنگه :)