eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
حدیثههههه اذیتم کننن دیگه بگو رشته مورد علاقه من رشته تو هست یا نه؟ .. خیرر 😭 ولی خب شاید رشته نداشته باشم اصن شاید اصن محصل نباشم شاید اصن مهد کودک میرم✌🏼 شایدم الان خونه سالمندانم
آ سید دلم خیلی برات تنگ شده.... ‌ .. ++++++++++++
الو آسید .. صدامو داری ؟ .. آسید یادته چند شب پیش خواب دیدم اومدم حرم و کنار مزارت نشستم و با خودت و آقا درد و دل میکردم .. :) دعا میکنی قسمتم بشه بیام کنارت ؟ .. دلم خیلی برات تنگ شده :)) ! . ینی کیو الان به جای من خریدی ك بیاد کنارت و برات گریه کنه ؟ .. خوش به حالش ك تو خریدارش شدی .. :) .. _
چرا گریه میکنم ...
حدیثه دمت گرم ‌:) چنلت توی دوروز 200 ممبر جدید داشت ‌. به امید 2Kــییت ‌>>💘🔗 _ی‌غریبهٔ‌آشنا ‌.. ‌:) .. ممنونم ممنونم 😭
چجوری ممبرات رفتن بالاااا؟؟؟؟؟؟ با جج یا تب ادمینی؟ .. تبلیغ✅
https://eitaa.com/seyedebram/10183 آقای شهیدمون که قبل رفتن همرو حلال کرد ولی خب انشاالله خدا بلایی سر این بیاره خودش نفهمه چی شد آرزو مرگ نمی‌کنم براش چون اگه سقط بشه مستقیم میره اون دنیا تو این دنیا یک جواب بگیره بعد مستقیم بره اون ور .. :)
مداح مورد علاقت کیه ؟ یعنی بیشتر گوش میدی و صداش قشنگتره من خودم حسین طاهری و مهدی رسولی رو دوست دارم .. هر کی واسه اهل بیت و شهدا بخونه قشنگه ..
رئیس جمهور مورد علاقت کیه ؟ می‌دونم جوابتو ولی خب اینم باید بگم آقای شهید هم یک زمانی رئیس جمهور بود ولی من به عنوان رئیس جمهور شهید رئیسی و خب به عنوان رهبر و فرمانده کل قوا شهید خامنه ای رو دوست دارم هرچند امام خمینی و آقا مجتبی هم هستند در واقع همشون نائب امام زمان زمان خودشون بودن .. رئیس جمهور ، شهیدش قشنگه :)
واییی می‌دونستی امام خمینی قبل از ۱۳۰۰ به دنیا اومد ؟ متولد ۱۲۸۱ هست خب اگه منطقی نگاه بکنیم درسته ولی خب فکرش رو نمی‌کردم .. اومممم
یعنی اگه امام خمینی زنده بود الان ۱۲۳ سالش بود ! 😨😨 هرچند بعد از فوت امام هم شخصی شبیه خودش اومد .. کاشکی بودن ...
سلام ببخشید یه عکس حالت سنتی که روش نوشته توکلت علی الله برای بنرکانالتون استفاده کردین میتونم به عنوان پروفایلم استفاده کنم؟ .. سلام عزیز دلم خوش اومدی ! حتما باعث افتخار ..