https://eitaa.com/dakedel/7040
آره🗿
ساعت دو و نیم شب تازه خوابم برد تا صبح سه بار به دلیل کابوس از خواب پریدم
این آخر مداحیم عین پتک تو سرمه
..
وای وای ...
نماهنگ بزن که خووب میزنی مهدی رسولی رو که همه حفظیم و بلدیم و توی این پنجاه شصت روز خیلیی ترند شد
ی جای این نماهنگ میگه تو شیر پیل افکنی؛
تا حالا براتون سوال شده که پیل افکن یعنی چی؟
اسمه، لقبه، فامیلیه، نام مستعاره، چیه؟!
پس بزارید از همون اول براتون بگم:
شهید ماشاءالله پیل افکن ، در ادامه عملیات چزابه ، به تنهایی شش شبانه روز در مقابل و پشت جبهه دشمن بدون وقفه برای نجات تیپ ۷۷خراسان از محاصره ، با دشمنان بعثی جنگید و اونقدر از مهمات ذخیره و دپو شده یِ دشمن استفاده کرد تا مهمات اون محدوده تموم شد.
اونموقع با لب های تشنه و بدن خسته و گرسنه ، و چشم ترکش خورده ایی که شش شبانه روز نخوابیده بود ، در محاصره دشمن قرار گرفت و به تنهایی به اسارت دشمن دراومد.
*حالا اين قهرمانِ ناشناخته یِ ایران به تنهایی دو شبانه روز گردانهای زرهی و پیاده دشمن رو زمین گیر کرد تا تیپ مشهد از محاصره ، نجات پیدا کنه.
_دشمنان بعثی شکست خورده ، خشم عصبانیت خودشونو، با شکنجههای پی در پی بر ایشان ، از جمله بریدن دو دست توانمندش از بازو ، بیرون آوردن دو چشم او ، شکستن دندان هایش ، کندن پوست سر و جمجمه اش و همچنین کندن محاسن شریفش با پوست و گوشت صورتش ، و با زدن صدها گلوله در پیکر پاکش ، از او انتقام گرفتن
+و چه عاشقانه به ديدار حق شتافت شهید ماشاءالله پیل افکن قهرمان چزابه ، این شهید عزیز از روستای اسپاهیکُلاهِ دابو شهرستان آمل است،
~ چه شیرِ پیل افکنهایی غریبانه رفتند تا این سرزمین " ایرانمان " بماند
#ریحانهسادات
شهید ماشاءالله پیل افکن زمانی که چشمشون خمپاره خورده بود....
#ریحانهسادات
بنظرتون چرا همچین قهرمانهایی ناشناخته موندن و ایرانیا ازشون اطلاعات ندارن در حالیکه دشمن های ما دارن برای بچه هاشون قهرمان های پوشالی میسازن؟!....