«شیر پیلافکن» کیست؟
🔹حتماً ضربالمثل «شیرِ پیلافکن» را شنیدهاید. اما شاید ندانید این عبارت، فقط یک کنایه یا شعر شاهنامه نیست؛ نام یک قهرمان واقعی است.
🔹شهید ماشاءالله پیلافکن، در ادامه عملیات چذابه به تنهایی شش شبانه روز در مقابل و پشت جبهه دشمن بدون وقفه برای نجات تیپ ۷۷خراسان از محاصره، با دشمنان بعثی جنگید و آنقدر از مهمات ذخیره و دپو شدهیِ دشمن استفاده کرد تا مهمات آن محدوده به پایان رسید و تیپ مشهد از محاصره نجات پیدا کرد.
🔹آنگاه با لبان تشنه، بدن خسته و گرسنه، چشمی که ترکش خورده بود و شش شبانهروز نخوابیده بود، در محاصره دشمن قرار گرفت و به اسارت درآمد.
سلام ی چیزی خیلی عجیبه برام! تمام فیلمایی که میزارید قطعا از ی جایی کپی کردید! بعد کپی کردن ممنوع کردید؟!
از طرفی حتی اگر تمام کلیپارو خودتون ادیت زدین اینکه میگید کپی نکنید درست نیست.. مگه برای خدا کارنمیکنید بزارید کاراهاتون پخش بشه؟ مهم نباشه براتون اعضاتون بره بالا شما ببزار پنجاه نفر تو کانالتون باشه برای خدا کار کنید کافیه
..
سلام عزیز
نه اینطور نیست !
« قطعا » دیگه چرا ؟؟؟
بیشتر کلیپ ها تدوین خورده هست .. یا ریلز های روز که توی اینترنت پخش میشه ! .
بله ممنوع هست .. چون تمامی محتواها که اجازه نیست همینطوری استفاده بشه ..
بالاخره یک کانال اختصاصی هست !
پخش بشه اما با فور!
مگه امکان فور نیست ؟
آخه عزیز مگه من به فکر خودمم ؟
میخوام مردم کانال شهید رئیسی رو داشته باشند ..
من اگر به فکر خودم بودم خیلی اوضاع فرق داشت ! .
هدف چیز دیگه ای هست ..
با جهاد با تبیین باشه و همینطور تبیین با جهاد .
من شنبه تا چهارشنبه به زور از خواب بلند میشم..
حالا آخرهفته خوابم میاد نمیتونم بخوابم..
بخوابمم که انقدر خواب چرت و پرت میبینم که اصلا خواب حساب نمیشه😭😂😭😭😂😂😭😂
طبق کتاب قسمتای حقیقت خدمت رو میزاری؟؟
من میخوام یه مدت نباشم با اجازه شما.
#دخترقمی
..
بله بله
چرااا ؟؟؟؟
از توییت فارسی تاحالا کپی کردین؟؟
محض کنجکاوی میپرسم آخه مشابه پست شما تو کاناله هس
..
خیر
جدی ؟ من همچین کانالی ندارم اصلا .
کدوم چنل
از
سبک شما
کپی
می کنن؟؟
(لطفاً همینجا جواب بدید 🙏🏻 🌹✨🌺)
..
لازم به ذکر که نیست 😅 :)
سلام خوب هستید ؟؟
خودتونو معرفی میکنید؟؟
من اجازه هست عضو نباشم اما از رو لینک پست هارو ببینم؟؟
..
سلام تشکر ..
معرفی که دوستان هستند
اما در ی جمله :
« خاک پای تمام عشاق آسیدابراهیم »
بله ..
یه چیز بگو من بت گناه نکنم..
یه تلنگرررررررررر لازم دارممممم
..
خب همینکه بدونی خدا داره نگلت میکنه بسه ..