eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/seyedebram/10543 آسید .. درسته یه سری جاها ازت یاد نمیشه ، ولی همه جا عکست رو میبینم💔 . :) .. ++++++++
https://eitaa.com/seyedebram/10415 آسید ؟ آسید؟ آسید؟ خودت خوب میدونی من چمه... حواست بهم هست مگه نه؟ میدونم حواست بهم هست شک ندارم... ... .. الحمدالله:)
https://eitaa.com/aghavazir/3569 💔:(((((بد دلم شکست . ¹¹⁰ .. کدوم پیام ؟؟
https://eitaa.com/dakedel/7047 حق میدی گریه کنم؟ شرمنده ی شهداییم کاشکی میتونستم جلوشون سربلند باشم؛)))) از شهید پیل افکن ها کم نبودن برای این وطن .. گریه کن گریه کن ..
حدیثه از هر ناشناسی که میبینم بوی کثافت و آشغال میاد... حالم از این همه بی حیایی مذهبیامون بهم میخوره من درباره تو خیلی کنجکاوم ولی این که حرمت این کانالو نگه داشتیو بیشتر از اسمت در کانالی که وقف آسید بود نگفتی قلبم اکلیلی میشه من که یک عالمه کانال دارم میفهمم ارزش کار تو چقد خوبه و چقد عالی که اصلا نمیخوای فضای کانال آسید شخصی بشه چون اگه بیشتر از این مشخصات بدی صدرصد حرفا و حدیثیای زیادی پیش میاد در کل ازت ممنونم چون یک فضای امن برای خلوت با آسید برام ساختی ¹³³# .. آخه من فدای شما نشم ؟ :) ❤️‍🩹
شدیدا داره به ریحانه سادات حسودیم میشه... با اون خوابش💔 ‌ .. ما هم غریبه
https://eitaa.com/dakedel/7054 ریحانه سادات خیلی خوبیییییییی ‌:))) هم خودت و هم پستات😭💘 .. ++++
چرا جواب ناشناسارو نمیدی؟ .. شرمنده خیلی درگیرم
https://eitaa.com/seyedebram/10543 آسید ابراهیم و...؟ 🌊 .. آقاحسین مون :)))))))
https://eitaa.com/seyedebram/10554 😭😭😭 .. :)) به به هشتگ جدید