https://eitaa.com/seyedebram/10415
آسید ؟
آسید؟
آسید؟
خودت خوب میدونی من چمه...
حواست بهم هست مگه نه؟
میدونم حواست بهم هست
شک ندارم...
#دردونه...
..
الحمدالله:)
https://eitaa.com/aghavazir/3569
💔:(((((بد دلم شکست .
#دخت_حیدر¹¹⁰
..
کدوم پیام ؟؟
https://eitaa.com/dakedel/7047
حق میدی گریه کنم؟
شرمنده ی شهداییم
کاشکی میتونستم جلوشون سربلند باشم؛))))
از شهید پیل افکن ها کم نبودن برای این وطن
..
گریه کن گریه کن ..
حدیثه از هر ناشناسی که میبینم بوی کثافت و آشغال میاد...
حالم از این همه بی حیایی مذهبیامون بهم میخوره
من درباره تو خیلی کنجکاوم ولی این که حرمت این کانالو نگه داشتیو بیشتر از اسمت در کانالی که وقف آسید بود نگفتی قلبم اکلیلی میشه
من که یک عالمه کانال دارم میفهمم ارزش کار تو چقد خوبه و چقد عالی که اصلا نمیخوای فضای کانال آسید شخصی بشه چون اگه بیشتر از این مشخصات بدی صدرصد حرفا و حدیثیای زیادی پیش میاد
در کل ازت ممنونم
چون یک فضای امن برای خلوت با آسید برام ساختی ¹³³#
..
آخه من فدای شما نشم ؟ :) ❤️🩹
شدیدا داره به ریحانه سادات حسودیم میشه...
با اون خوابش💔
#رئیسیِعزیز
..
ما هم غریبه
https://eitaa.com/dakedel/7054
ریحانه سادات خیلی خوبیییییییی :)))
هم خودت و هم پستات😭💘
#گمنام
..
++++
https://eitaa.com/seyedebram/10543
آسید ابراهیم و...؟
#دریا🌊
..
آقاحسین مون :)))))))
یه سوال داشتم:
من کلیپ هاتون رو فور میکنم ولی گاهی وقت ها اونا رو ذخیره میکنم توگالریم
و خب دارمشون ولی برای کسی نمیفرستم
این ذخیره کردن مشکلی داره؟؟؟
..
نه عزیزدلم این چه حرفیه
میگما آسید ..
یه چیزی بگم ، به کسی نمیگی ؟ .
راستش خیلی دلم برات تنگ شده :) .
دوس داشتم برا سالگردت میومدم کنارت :) .
گفتم اینجوری بهم هدیه میدی ؛
ولی اگه یه ذره بگذره هم اشکال نداره هااا ..
فقط منو بازم بخر ،
باشه قربونت برم ؟ :) .
#آقایرئیسی:)
..
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++