eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
میگم حدیثه اشکال نداره منم یکی از شهید های شهرمون ک تاج سربنده هستن رو معرفی کنم؟ البته اگ بقیه موافق باشن .. حتماا .مگه میشه نه بگم ؟
سلام علیکم جمیعا برای تجعیل در فرج مولا عج صلوات و برای نیروهای امنیتی صلوات 🦋 .. +++++
سلامممم خوبی .. سلامممم الحمدالله ، حال شما ؟
دلم میخاد زودتر برم سر زندگی خودم خستم اگه درست نشه فقط مرگمو ارزو دارم🥲 .. درست میشه .. درست میشه .. توکل که داری ؟
همه میتونن برا خودشون هشتگ بزنن؟ از کی این هشتگا اومد؟ برام سوال شده آخه ناشناس جالبی دارین و مثل شما ندیدم😅 .. وایی 🥲 اره عزیز دلم .. هر چی بخوای .. اینجا راه ارتباطی به آسمونه دیگه :)
می‌دانید گاهی دلم می‌خواهد دل شما هم برای من تنگ شود.... آسید" ‌ .. :)))
https://eitaa.com/dakedel/6887 خب واسم توضیح بده ، منم بفهمم .... ..
دَکِه‌دل | آسید؛
https://eitaa.com/dakedel/6887 #فرزند_ظهور خب واسم توضیح بده ، منم بفهمم .... ..
خب نگاه کن باید اینقدر «توکل» تو زیاد کنی که حتی به این چیزا فکر نکنی چه برسه به ابهام و سوال .. تا الان رفتی دنبالش ؟
https://eitaa.com/dakedel/6887 حدیثه مشکل همه رو حل کردی ، جز مشکل من ، اصلا منو راهنمایی نمیکنی / می‌دونی این چند روز که نبودم ، خیلی وضعیتم بد بود 😭... .. شرمندم عزیزدلم ... نه نه نه من مشکلی رو حل نکردم ..
می‌دونی چیه آسید من گفتم ناراحتم اما.. اخه مگه میشه من از شما ناراحت باشم؟ من زندگیم رو مدیون شما ام آسید اصلا...! اصلا مگه دختر دلش میاد با پدرش قهر کنه..؟ گفتم دلگیرم اما نه از شما از خودم سید... از خودم که گناه سرتاسر زندگیم رو گرفته... از اینکه دلم می‌خواد یه بارم که شده ببینمت سید ولی ولی نمی‌شه و هر با همین امید به خواب میرم که یا شما رو ببینم یا اصلا بیدار نشم.... به شوقِ دیدنِ رویت به خواب میروم... به خوابِ من گذری کن که سخت دلتنگم ‌ .. خب الحمدلله:)
https://eitaa.com/dakedel/7088 ادامه.... آیدی شاد شهیده محدثه اقدسی🥀 @qikzth9054 شهیده فائزه رحیمی🥀 @FRahimi82 شهید آرمان علی وردی🕊 @a_alv110 کپی؟حلال حلال؛ خودم جمع کردم:) .. خودش جمع کرده !!! :)
می‌د نی چیه سید دلم خیلی خیلی برات تنگ شده سید ای عزیز تر از جان گاهی اوقات فکر می‌کنم یادت رفته من‌ی هم وجود داره... ‌ .. چرا اینو گفتی ؟