مید نی چیه سید
دلم خیلی خیلی برات تنگ شده
سید
ای عزیز تر از جان
گاهی اوقات فکر میکنم
یادت رفته منی هم وجود داره...
#رئیسیِعزیز
..
چرا اینو گفتی ؟
سید مگه من چیزی زیادی خواستم...؟
خیال اومدن نداری انگار..
با عاشقات کاری نداری انگار
شاید دلت نخواد ولی عزیزم...
گریهم و داری در میاری انگار....💔
#رئیسیِعزیز
..
نه نه نه عاشق آسید اینقدر راحت نمیبازه .
شاید ولی نه وجود دارن فقط دورن دیگه خیلی دلم میخواد ببینمشون اما نمیشهههه
..
خب چقدر که خوب که اصن وجود دارن :)
بعضی اوقات فکر میکنم شاید اگه پدر مادر نداشتم بهتر بود نمیدونممم
..
چرا اینو گفتی ؟
خیلی زود قرارع پشیمون بشی .. پس برو سراغ پس گرفتنش ...
اینکه نمیتونم حرف دلش رو بشنوم نمیتونم کاری براش انجام بدم
..
فدای سر قشنگت..
میخوای صحبت کنیم ؟
https://eitaa.com/seyed_ebrahim128/2469
حسین :)))
عزیز دلم
عزیز دلم
عزیز دلم...
..
:)))
https://eitaa.com/seyed_ebrahim128/2469
از دلتنگی برات بگم
یا از بغض شبونه هام
یا از دردایی بی کسی
یا از اشک رو گونه هام...
#دوردونه...
..
آسید شنواست و پاسخگو :)
خیلی دلم میخواد از این همه گناهانم بیام بیرون ...
..
چقدر خوب که میخوای .. ! :)
و اگه بخوای .. حتما میتونی ..
و بتونی هم حله دیگه :)
https://eitaa.com/dakedel/7130
میتونی راجع بهش صحبت کنی و کمکم کنی درست پیش برم عزیزم ؟🥲💘
#گمنام:)
..
حتما حتما حتما
فقط بگو چیشد که اینجوری شد ؟ با قلبت بیا ..
حدیثه میگن یادگاری جنگ این چند وقته خیلی حالش بد بوده و درگیر بستری تو بیمارستان و دکتر بوده 💔😭
..
خبر از کجاست ؟
سلام آقا سید
راستش آخرین بار که دلم گرفت همین الانه...
البته از ۴۰۴ تا الان هر دقیقه اش دلم گرفته، اونجایی که متوجه شدم: در منزله ی آخر اگر چه شهادت است، تکلیف اول است شهیدانه زیستن!
سید جان نمیدونم چی بگم، چطور بگم ولی بدون دردم خیلیه
هی میگم باباااا شهدا حواسشون بهت هست بعدش میگم انقدری گنهکاری که اصن سمتتم نمیان
البته اینا مال قبل از این بود که بیای تو خوابماا خیلی خوشحال شدم😅
راستی به داداشیا سلام برسون بگو هوای آبحیشونو داشته باشن
خداحافظ سید مظلـوم...
یاعلـی
#ریحانه سادات
..
:))