سلام آقا سید
راستش آخرین بار که دلم گرفت همین الانه...
البته از ۴۰۴ تا الان هر دقیقه اش دلم گرفته، اونجایی که متوجه شدم: در منزله ی آخر اگر چه شهادت است، تکلیف اول است شهیدانه زیستن!
سید جان نمیدونم چی بگم، چطور بگم ولی بدون دردم خیلیه
هی میگم باباااا شهدا حواسشون بهت هست بعدش میگم انقدری گنهکاری که اصن سمتتم نمیان
البته اینا مال قبل از این بود که بیای تو خوابماا خیلی خوشحال شدم😅
راستی به داداشیا سلام برسون بگو هوای آبحیشونو داشته باشن
خداحافظ سید مظلـوم...
یاعلـی
#ریحانه سادات
..
:))
هدایت شده از رئیسیِ عزیز ؛
«بســمــاللّهٖالرحمــنٖالرحیـــمٖ»
خب خب ؛
یه شگفتانه ویژه در راهه👀✨.
ـــ ﴿نامهایبهبهشت﴾ از چنل رئیسیِعزیز .
البته ك کانال زیر نظر خود آسیدابراهیم هست🖇️:)!
*از امروز به مدت یك هفته .
.
سوال چالش اینه :
اگه یه روز آسید رو با چشمای خودت ببینی ، حست چیه ؟
اون لحظه با خودت چی فکر میکنی ؟ .
اصن روت میشه بهش نگاه کنی ؟ .
یا از شدت گناه کردن خجالت میکشی :)؟ .
.
.
+قراره شما به مدت یک هفته ، نامه هاتون رو داخل لینکی ك توی کانال قرار میدیم ارسال کنین♥️:) .
.
لینك ناشناس برای ارسال نامه هاتون💘:
https://abzarek.ir/service-p/msg/3938857
>مامیخوایمنامههاتونروداخلکانالقراربدیم،
ولیاگهراضینیستینهمونجااعلامکنین
كبعدامدیونشمانشیم🥲<
.
"[کپی هم پیگیری میشه]"
@seyed_ebrahim128 | رئیسیِعزیز
https://eitaa.com/dakedel/7155
چشم فردا میفرستم
ولی اگ میشه همه بگن ک موافقن تا خیالم راحت بشه بعد😅
..
:)
https://eitaa.com/dakedel/7166
چون دیگه یادم نمیکنه...
#رئیسیِعزیز
..
تو یادشی ؟ اونظور که باید .. ؟
https://eitaa.com/dakedel/7151
میترسم ناراحت شده باشه
ببین بهم بی اعتماده ...
من خیلی فعالیتی به جز گوشی ندارم و خیلی سرم تو گوشیه بخاطر همون :)
میگم یعنی منو نشناخته؟...
..
فدای سرت ..
میدونی دیگه
ما اولین باره نوجوانی میکنیم و اونا هم اولین بار دارن مادری میکنند ..
کسی تو زندگی قبلی اینارو تجربه نکرده ...
دو قشر متفاوت و دو گروه سن جدا ، هیچ درکی ازم هم ندارن !
ولی ! ..
فرقش اینه که ..
اون مادر ی روزی نوجوانی رو گذرونده ..
و اون نوجوان هنوز مادر بودن رو نفهمیده ..
پس باید هر دو یک فهمی از هم داشته باشند :)
و مطمئن باش مادرت با تموم وجود دنبال فهم توعه .. اما موفق نمیشه ..
تو دنبالش هستی ؟
https://eitaa.com/dakedel/7177
سادات خانومممم این قضیهٔ خواب رو به ماهم بگو دیگ😔😂
#بریتانیا
..
والا
https://eitaa.com/dakedel/7175
با یکی از رفیق های صمیمی یادگاری دوستم اون بهم گفته
..
مطمئن؟؟؟؟
https://eitaa.com/dakedel/7169
نگو اینو قشنگم
بزرگ ترین و بهترین نعمتی که داریم
همینه که سایهی پدر و مادرمون هنوز بالا سرمونه!
میدونی خیلیا حاضر هستن که باباشون بهشون محبت نکنه ولی باشه
مثل کوه
میدونی اینکه پدر داریم حس امنیت میده بهممون؟
میدونی که مامانا خونه رو خوش بو میکنن
بخاطر مامانو باباست که خونمون بوی زندگی کردن رو میده!
چیشده که اینطور میگی؟
نعمت به این خوبی و قشنگی!
حدیثه راست میگه از حرفت پشیمون میشی🥲
#دوردونه
..
:)
دردی را در قلب خویش احساس میکنم
که حتی توان بیانش را ندارم...
اما...!
چه زیبا دردیست..
درد فراق!
دردی گه در هر لحظه آن یاد و نام و عشق تو موج میزند...
عشق تو را در قلب خویش دارم و با وقاحت تمام..
گناه میکنم..
آخر..
با چه رویی..
نمیدانم که قرار است در قیامت چگونه در چشمان زیبای تو نگاه کنم...
اما امیدوارم
فردی از خودم بسازم
که به گفته خودت
امیر نفس باشم نه اسیر آن
آن وقت...آن وقت دیدارمیسر میشود..
و سرم را بالا میگیرم و میگویم
پدرجان..!
من با افتخار راهت راادامه دادم..
آسید"
#رئیسیِعزیز
..
پدرجان ! من با افتخار راهت را ادامه دادم .. :))