eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
درود🥲
https://eitaa.com/dakedel/7155 چشم فردا میفرستم ولی اگ میشه همه بگن ک موافقن تا خیالم راحت بشه بعد😅 .. :)
https://eitaa.com/dakedel/7166 چون دیگه یادم نمی‌کنه... ‌ .. تو یادشی ؟ اونظور که باید .. ؟
https://eitaa.com/dakedel/7172 در جواب کدوم پیام گفتی .. ؟
https://eitaa.com/dakedel/7151 میترسم ناراحت شده باشه ببین بهم بی اعتماده ... من خیلی فعالیتی به جز گوشی ندارم و خیلی سرم تو گوشیه بخاطر همون :) میگم یعنی منو نشناخته؟... .. فدای سرت .. می‌دونی دیگه ما اولین باره نوجوانی می‌کنیم و اونا هم اولین بار دارن مادری می‌کنند .. کسی تو زندگی قبلی اینارو تجربه نکرده ... دو قشر متفاوت و دو گروه سن جدا ، هیچ درکی ازم هم ندارن ! ولی ! .. فرقش اینه که .. اون مادر ی روزی نوجوانی رو گذرونده .. و اون نوجوان هنوز مادر بودن رو نفهمیده .. پس باید هر دو یک فهمی از هم داشته باشند :) و مطمئن باش مادرت با تموم وجود دنبال فهم توعه .. اما موفق نمیشه .. تو دنبالش هستی ؟
https://eitaa.com/dakedel/7177 سادات خانومممم این قضیهٔ خواب رو به ماهم بگو دیگ😔😂 .. والا
https://eitaa.com/dakedel/7175 با یکی از رفیق های صمیمی یادگاری دوستم اون بهم گفته .. مطمئن؟؟؟؟
دیگه بعد حسنا .. هیچ خبری رو نمیتونم باور کنم
https://eitaa.com/dakedel/7169 نگو اینو قشنگم بزرگ ترین و بهترین نعمتی که داریم همینه که سایه‌ی پدر و مادرمون هنوز بالا سرمونه! میدونی خیلیا حاضر هستن که باباشون بهشون محبت نکنه ولی باشه مثل کوه میدونی اینکه پدر داریم حس امنیت میده بهم‌مون؟ میدونی که مامانا خونه رو خوش بو میکنن بخاطر مامانو باباست که خون‌مون بوی زندگی کردن رو میده! چیشده که اینطور میگی؟ نعمت به این خوبی و قشنگی! حدیثه راست میگه از حرفت پشیمون میشی🥲 .. :)
دردی را در قلب خویش احساس می‌کنم که حتی توان بیانش را ندارم... اما...! چه زیبا دردیست.. درد فراق! دردی گه در هر لحظه آن یاد و نام و عشق تو موج می‌زند... عشق تو را در قلب خویش دارم و با وقاحت تمام.. گناه می‌کنم.. آخر.. با چه رویی.. نمی‌دانم که قرار است در قیامت چگونه در چشمان زیبای تو نگاه کنم... اما امیدوارم فردی از خودم بسازم که به گفته خودت امیر نفس باشم نه اسیر آن آن وقت...آن وقت دیدارمیسر می‌شود.. و سرم را بالا می‌گیرم و می‌گویم پدرجان..! من با افتخار راهت راادامه دادم.. آسید" .. پدرجان ! من با افتخار راهت را ادامه دادم .. :))
کاش می بودی وبا چشم خودت می دیدی، که چگونه نفسم با غم تو درگیر است... آسید" ‌ .. کاش برمیگشتی و باز میگفتی کِ به فکر دردِ محرومین است ؟
سلام اقا سید میدونم مینشوی صدامو دوستون دارم خیلی خیلی زیاد خوش به حال تون شما حتما خیلیییی پیش خدا عزیز بودید که اینجوری بین همه عزیز تون کرده کمکم کنید منم بتونم عزیز باشم برای خدا جدا از اون سر یه قضیه کوچیکی خاستم به شما متوسل شم این بار اقا سید فردا مو نگاه میکنی شما؟ همونایی که خودتون میدونید ✨❤️😭 .. ای به فدای قلب متوسل شدت :)) آسید شنواست و پاسخگو ..