eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/dakedel/7172 در جواب کدوم پیام گفتی .. ؟
https://eitaa.com/dakedel/7151 میترسم ناراحت شده باشه ببین بهم بی اعتماده ... من خیلی فعالیتی به جز گوشی ندارم و خیلی سرم تو گوشیه بخاطر همون :) میگم یعنی منو نشناخته؟... .. فدای سرت .. می‌دونی دیگه ما اولین باره نوجوانی می‌کنیم و اونا هم اولین بار دارن مادری می‌کنند .. کسی تو زندگی قبلی اینارو تجربه نکرده ... دو قشر متفاوت و دو گروه سن جدا ، هیچ درکی ازم هم ندارن ! ولی ! .. فرقش اینه که .. اون مادر ی روزی نوجوانی رو گذرونده .. و اون نوجوان هنوز مادر بودن رو نفهمیده .. پس باید هر دو یک فهمی از هم داشته باشند :) و مطمئن باش مادرت با تموم وجود دنبال فهم توعه .. اما موفق نمیشه .. تو دنبالش هستی ؟
https://eitaa.com/dakedel/7177 سادات خانومممم این قضیهٔ خواب رو به ماهم بگو دیگ😔😂 .. والا
https://eitaa.com/dakedel/7175 با یکی از رفیق های صمیمی یادگاری دوستم اون بهم گفته .. مطمئن؟؟؟؟
دیگه بعد حسنا .. هیچ خبری رو نمیتونم باور کنم
https://eitaa.com/dakedel/7169 نگو اینو قشنگم بزرگ ترین و بهترین نعمتی که داریم همینه که سایه‌ی پدر و مادرمون هنوز بالا سرمونه! میدونی خیلیا حاضر هستن که باباشون بهشون محبت نکنه ولی باشه مثل کوه میدونی اینکه پدر داریم حس امنیت میده بهم‌مون؟ میدونی که مامانا خونه رو خوش بو میکنن بخاطر مامانو باباست که خون‌مون بوی زندگی کردن رو میده! چیشده که اینطور میگی؟ نعمت به این خوبی و قشنگی! حدیثه راست میگه از حرفت پشیمون میشی🥲 .. :)
دردی را در قلب خویش احساس می‌کنم که حتی توان بیانش را ندارم... اما...! چه زیبا دردیست.. درد فراق! دردی گه در هر لحظه آن یاد و نام و عشق تو موج می‌زند... عشق تو را در قلب خویش دارم و با وقاحت تمام.. گناه می‌کنم.. آخر.. با چه رویی.. نمی‌دانم که قرار است در قیامت چگونه در چشمان زیبای تو نگاه کنم... اما امیدوارم فردی از خودم بسازم که به گفته خودت امیر نفس باشم نه اسیر آن آن وقت...آن وقت دیدارمیسر می‌شود.. و سرم را بالا می‌گیرم و می‌گویم پدرجان..! من با افتخار راهت راادامه دادم.. آسید" .. پدرجان ! من با افتخار راهت را ادامه دادم .. :))
کاش می بودی وبا چشم خودت می دیدی، که چگونه نفسم با غم تو درگیر است... آسید" ‌ .. کاش برمیگشتی و باز میگفتی کِ به فکر دردِ محرومین است ؟
سلام اقا سید میدونم مینشوی صدامو دوستون دارم خیلی خیلی زیاد خوش به حال تون شما حتما خیلیییی پیش خدا عزیز بودید که اینجوری بین همه عزیز تون کرده کمکم کنید منم بتونم عزیز باشم برای خدا جدا از اون سر یه قضیه کوچیکی خاستم به شما متوسل شم این بار اقا سید فردا مو نگاه میکنی شما؟ همونایی که خودتون میدونید ✨❤️😭 .. ای به فدای قلب متوسل شدت :)) آسید شنواست و پاسخگو ..
میدونی آسید، اربعین امیال جا نمونما! چشم امیدم به خودته من ۱۲تیر امسال باید حرم باشم به خاطر امام رضا نذار اربعبن امسالو جا بمونم، خالم که حتمیه بره و هر سال داره میره، نمیشه یک بار منم برم؟ دیگه لازم نباشه برم دیدنشون؟ اونا بیان دیدن ما؟ خلاصه نذار امسال از اربعین جا بمونم. .. آسید شنواست و پاسخگو .. توکل که داری ؟
میدونین چیه .. نمیخوام ته دلتون رو خالی کنم یا ریا بشه ؛ ولی من برای اینکه آسید بیاد به خوابم ، گفتم ینی باید از من راضی باشه دیگه :) و خب ، بهتون گفتم من چجوری با آسید آشنا شدم دیگه ، گفتم اگه بتونم کاری بکنم ك گناهم رو جبران کنه یا جوری ك ثواب کنم ، ك آسید فقط ازم راضی بشه ، دیدم هرکسی به طرزی ك بلده انجام میده و منم بیام اون کارو کنم .. راستش سخته ، ولی میدونم با کمک آسید میتونم .. برام دعا کنین :) :) .. بابا ماشاالله:))
https://eitaa.com/dakedel/7162 دنبال چی حدیثه ؟؟ یه جوری میگی من منظورت رو نمی‌فهمم گفتی عشق با علاقه فرق داره ولی واسم توصیفش نکردی ... 😔😔 بعد میگی من از این موارد کاملم ، یعنی چی پس ؟؟ یعنی اگر کسی هم بهت درخواست بده قبول نمیکنی ؟؟ 🙂 .. خب نگاه کن عزیز علاقه بین همه چی. به وجود میاد ... مثلا علاقه به کتاب ! علاقه به خودکار .. علاقه به انسان ! اما اون عشق که فرق داره .. عشق باید دو طرف به روحی داشته باشند به عبارتی « شعور و آگاهی » وجود داشته باشه مثلا عشق به نویسنده کتاب ! عشق به سازنده خودکار ! عشق به روحِ انسان ! علاقه طبیعتاً با هوس هم هست .... هوس چیه ؟ دیگه معلومه دیگه .. زودگذرو برای حال خوب موقت ! تو باید دنبال عشق باشی !