میدونین چیه ..
نمیخوام ته دلتون رو خالی کنم یا ریا بشه ؛
ولی من برای اینکه آسید بیاد به خوابم ،
گفتم ینی باید از من راضی باشه دیگه :)
و خب ، بهتون گفتم من چجوری با آسید آشنا شدم دیگه ، گفتم اگه بتونم کاری بکنم ك گناهم رو جبران کنه یا جوری ك ثواب کنم ، ك آسید فقط ازم راضی بشه ، دیدم هرکسی به طرزی ك بلده انجام میده و منم بیام اون کارو کنم ..
راستش سخته ، ولی میدونم با کمک آسید میتونم .. برام دعا کنین :)
#آقایرئیسی:)
..
بابا ماشاالله:))
https://eitaa.com/dakedel/7162
#فرزند_ظهور
دنبال چی حدیثه ؟؟
یه جوری میگی من منظورت رو نمیفهمم
گفتی عشق با علاقه فرق داره ولی واسم توصیفش نکردی ... 😔😔
بعد میگی من از این موارد کاملم ، یعنی چی پس ؟؟ یعنی اگر کسی هم بهت درخواست بده قبول نمیکنی ؟؟ 🙂
..
خب نگاه کن عزیز
علاقه بین همه چی. به وجود میاد ...
مثلا علاقه به کتاب !
علاقه به خودکار ..
علاقه به انسان !
اما اون عشق که فرق داره ..
عشق باید دو طرف به روحی داشته باشند به عبارتی « شعور و آگاهی » وجود داشته باشه
مثلا عشق به نویسنده کتاب !
عشق به سازنده خودکار !
عشق به روحِ انسان !
علاقه طبیعتاً با هوس هم هست ....
هوس چیه ؟ دیگه معلومه دیگه .. زودگذرو برای حال خوب موقت !
تو باید دنبال عشق باشی !
https://eitaa.com/dakedel/7114
اینو تاره دیدم ☕🦦:/
به خدا میام در خونهتون هااا ریحانه سادات !! .باید با اولیاءات حرف بزنم ك چرا انقد زود حرفای من یادت میره🗿💔؟ .
داری ما رو با شهدا آشنا میکنی ! .
ینی داری زندگینامه قهرمان هایی ك فهمیدن دنیا جای موندن نیست رو برامون میگی ، ك بهمون یادآوری کنی ك بروبچ..
ببینین ما چقد شهید دادیم ! قهرمان های واقعی اینا هستن🫀✨..
چی با ارزش تر از آشنا کردن ما با شهدا ؟ ..
#آقایرئیسی:)
..
++++++
الو آسید ..
چیزه .. راستشو بخوای ،
من خیلی عشق و عاشقی بلد نیستم ..
ینی نمیدونم چجوری عاشقانه باهات حرف بزنم :)
ولی خب خیلی دلم برات تنگ شده :)
انتظار دارم خودت یجوری این دلتنگی رو رفع کنی ..
مثلا با یه سفر مشهد .. یا دوباره بهتر بیای به خوابم :) ! ..
خودت رفعش کن چون فقط به دستای خودت حل میشه :))! .
#آقایرئیسی:)
..
آسید خیلی خوب صداتو میشونه :)
https://eitaa.com/dakedel/7122
عی جان💓🖇️
چه بهش/بهتون میاد✨.
درحالی ك چهره ای نمیبینم☕🦦:/
#آقایرئیسی:)
..
وایییییی😭✨ فدات بشم🥲😂
https://eitaa.com/dakedel/7174
با قلبم بگم؟
_خیلی زود عصبی میشم ، واسه مادر خیلی شدت داره ..
دست خودم نیس ، ینی نمیتونم کنترل کنم ..
چشمم ب عکس ۲۰ تا شهید اتاقم میفته مث چی پشیمون میشم و میشینم گریه میکنم ..
میتونی راهکاری واسم پیشنهاد بدی؟🥲💔
..
امممممم خب
فقط میتونم بگم « بددردیه »
خب نگاه بیا ی برنامه شروع کنیم؟ هستی ؟
دَکِهدل | آسید؛
حقیقت خدمت کمتر بزاررررر .. جااان 🗿
حقیقت خدمت یه کمی...
اممم..
خوبه ها فقط کمتر
..
_