eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/dakedel/7114 اینو تاره دیدم ☕🦦:/ به خدا میام در خونه‌تون هااا ریحانه سادات !! .باید با اولیاء‌ات حرف بزنم ك چرا انقد زود حرفای من یادت می‌ره🗿💔؟ . داری ما رو با شهدا آشنا میکنی ! . ینی داری زندگینامه قهرمان هایی ك فهمیدن دنیا جای موندن نیست رو برامون میگی ، ك بهمون یادآوری کنی ك بروبچ.. ببینین ما چقد شهید دادیم ! قهرمان های واقعی اینا هستن🫀✨.. چی با ارزش تر از آشنا کردن ما با شهدا ؟ .. :) .. ++++++
الو آسید .. چیزه .. راستشو بخوای ، من خیلی عشق و عاشقی بلد نیستم .. ینی نمیدونم چجوری عاشقانه باهات حرف بزنم :) ولی خب خیلی دلم برات تنگ شده :) انتظار دارم خودت یجوری این دلتنگی رو رفع کنی .. مثلا با یه سفر مشهد .. یا دوباره بهتر بیای به خوابم :) ! .. خودت رفعش کن چون فقط به دستای خودت حل میشه :))! . :) .. آسید خیلی خوب صداتو می‌شونه :)
https://eitaa.com/dakedel/7122 عی جان💓🖇️ چه بهش/بهتون میاد✨. درحالی ك چهره ای نمیبینم☕🦦:/ :) .. وایییییی😭✨ فدات بشم🥲😂
حدیثه نمیدونی که چیشدهههههههههههه.!؟ 🌊 .. یاخدااااااااااا چییییییی
https://eitaa.com/dakedel/7174 با قلبم بگم؟ _خیلی زود عصبی میشم ‌، واسه مادر خیلی شدت داره ‌.. دست خودم نیس ‌، ینی نمیتونم کنترل کنم ‌.. چشمم ب عکس ۲۰ تا شهید اتاقم میفته مث چی پشیمون میشم و میشینم گریه میکنم ‌.. میتونی راهکاری واسم پیشنهاد بدی؟🥲💔 ‌.. امممممم خب فقط میتونم بگم « بددردیه » خب نگاه بیا ی برنامه شروع کنیم؟ هستی ؟
برو تاریخ شهریور همین دکه دل و آسید .. من؟
حقیقت خدمت کمتر بزاررررر .. جااان 🗿
کمتر بزارم ؟ چشم .... نمی‌دونستم اذیت میشید ..
دَکِه‌دل | آسید؛
حقیقت خدمت کمتر بزاررررر .. جااان 🗿
حقیقت خدمت یه کمی... اممم.. خوبه ها فقط کمتر .. _
حقیقت خدمت اممم ببخشید ولی روزی همون دوتا روبرارر .. اصرار بر بیشتر بود .
کاشت ۱۶۸ نخل به یاد شهدای دبستان شجره طیبه میناب,,,این دهکده به مساحت ۸ و نیم هکتار به نام دهکده ورزشی فرشتگان میناب نام گذاری شد و به زودی به بهره برداری می‌رسد. .. اوم:)
https://eitaa.com/dakedel/7164 ولی من دیگه کارم از این حرفا گذشته..! [SSA] .. دنبال چی ؟