eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
دیروز رفته بودم خرید اونجا هم همه آدم های بی حجاب و اینا بودن منم هی میگفتم چرا من چادر پوشیدم و چرا اومدیم اینجا و اصن کاش میمردم اون لحظه الان پشیمونم ولی دیگه جرعت ندارم اسم حضرت زهرا رو به زبون بیارم:) بعدم که شب اومدم خونه داشتم فکر میکردم آقا اصلا چجوری باشم پوششم و ... الان میگم این چه افکاری بود آخه خدایا خدایا گریه .. .. فدای قلب پاکت بشم که اینقدر روحت پاکه :) بابا همینکه همچین حسی داری یعنی تمام ! یعنی حضرت زهرا خریدارت شده ..
مشکلم اینه که می‌خوام قرآن حفظ کنم ولی نمیتونم کلاس اینا برم .. .. چقدر سخت ... 🥲 خب حضوری فقط نمیتونی ؟ مجازی خیلی ایده های جذابی هست ها
https://eitaa.com/seyedebram/12077 به جون خودم میخونم .. به روح آسید میخونم :)💔 فقد بذار‌ .. :) .. وای وای .. چشم 🙂
دلیل قانع. کننده برای حضور تو خیابون .. بیارم؟ از این دلیل واضح تر ؟ خونخواهی رهبر شهیدمون ! و میلیون ها دلیل دیگه ..
https://eitaa.com/seyedebram/12080 نیوورد .. عههههه چرااا
دمت گرم خیلی باحال بود عمارررر .. باح باح عماررر😭✨
https://eitaa.com/dakedel/8247 میشه برای ساعت ۹ هم شما باشی هم ما اینطوری راحت تریم .. خیلی شرمندم🥲
https://eitaa.com/dakedel/8273 آره ولی لِه میشیم خب می‌دونی تو خونه ما هیچ رابطه عاطفی وجود نداره...همه صرفا داریم هم رو تحمل می‌کنیم و من من تنها کس هستم که عقایدم باهاشون فرق می‌کنه... داری میگی بهمون حسودیت میشه ولی نمی‌دونی نمی‌دونی چقدر دردناک‌ه.... ‌ ببین رفیق‌ی که داری پیام میدی که خانوادت با عقایدت مخالفن خواستم بگم تنها نیستی... ناگفته نماند که یکی از همین جاوید نام ها پسر عمه خودم بود و.... .. خب ! مگه من گفتم آسونه ؟ سخت ترین و دردناک ترین امتحان هست ... میدونی چیه یک جمله میگم و تمام ! « خدا امتحان هاشو با توجه به میزان ایمان بنده هاش میگیره! »
خدا قسمت کنه میام
عصری میام ✅