eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
حدیثه تو همیشه حال ما رو خوب میکردی ولی حالا حال خودت خوب نیست اگه خواستی بگو ما هم هر کاری ازمون بر بیاد انجام میدیم . .. بودنتونو شکر :)
خدایا ‌، همه رو به راه راست هدایت کن ناشناسو پر کنن ‌، آمییییین🤌🏻 .. پرررر هست صاحبش نی😭
دل دل نکن ای دل که من افسارم به دستِ عقل داده ام ای دل پس دگر ز من سراغ ز او نگیر که چون یاد او افتم دل گیردو بغض امان ندهد مرا💔 همین طور به ذهنم اومد ولی خب خوب نیس .. وایییییی :)
آسید هرزمان صدات کردم خودت درستش کردی این دفعه هم خودت درستش کن... چند الهی به رقیه برام میگید .. دیر شد ...
حالم بده... دارم از هم میپاشم... .. الان خوبی؟
نمیخوای بیای حدیثههههههههههههه .. یاخدا😭
خیلی تو کلاسمون مخالف عقیده ی من هست و به طور مداوم تو گروه کلاسمون بحث میشه،منم خیلی اعصابم خورد میشه، به حدی که شبا به خاطر حرف های اونا ممکنه نتونم بخوابم؛باور کن من دعوا دوست ندارم،اینکه از من دلخور بشن رو دوست ندارم،ولی وقتی به عقیده من و خود من توهین میکنن من باید ساکت باشم؟لطفا به من راهکار بده وگرنه با این وضعیتم نمیتونم تو جامعه که پر این افراده زندگی کنم،هر چیزی که میبینم تا مدت ها ذهنم درگیرشه و مثلا یه شب خیلی رندوم یه چیزی یادم میاد و حالم بد میشه؛باز خوبه تجمعات هست یکم تخلیه میشم. .. خیلی مشکل بزرگیه .. اول بگو پایه چندمی
خیلی خیلی غمگینم .. الان خوبی؟
میخوام دوباره با آسید حرف بزنم .. :)
کاشکی بودی .. وایی😭
https://eitaa.com/seyedebram/12210 چیشد مگه. .. دست آقا رو می‌خواستن ببوسن محکم گرفتند 🥲
من اگه نرم وداع و تشیع جنازه آقا میمیرممممممممممم 💔💔😭😭 .. :)