خیلی تو کلاسمون مخالف عقیده ی من هست و به طور مداوم تو گروه کلاسمون بحث میشه،منم خیلی اعصابم خورد میشه، به حدی که شبا به خاطر حرف های اونا ممکنه نتونم بخوابم؛باور کن من دعوا دوست ندارم،اینکه از من دلخور بشن رو دوست ندارم،ولی وقتی به عقیده من و خود من توهین میکنن من باید ساکت باشم؟لطفا به من راهکار بده وگرنه با این وضعیتم نمیتونم تو جامعه که پر این افراده زندگی کنم،هر چیزی که میبینم تا مدت ها ذهنم درگیرشه و مثلا یه شب خیلی رندوم یه چیزی یادم میاد و حالم بد میشه؛باز خوبه تجمعات هست یکم تخلیه میشم.
..
خیلی مشکل بزرگیه ..
اول بگو پایه چندمی
https://eitaa.com/seyedebram/12210
چیشد مگه.
..
دست آقا رو میخواستن ببوسن محکم گرفتند 🥲
خیلی خوبهههههههه .
ولی نمیشه آسید و آقا باهم باشن🙂💔؟
..
اخه تکی آماده میشه🥲
https://eitaa.com/seyedebram/12252
وای من غشششششش ..
من ذوخخخخخخخخخخ ..
من مرگگگگگگگگ ..
وایییییییییییییی 💘 .
#آقایرئیسی:)
..
:)))))))