از رئیسی عزیز خبر دارید ؟
از ظهر نیس
هرچی پیام میدم هم جواب نمیده
..
واییی
سلام
آقا من اعتراض دارم یادگاری فقط گفت خونه و تنهای و.... و جیگر ما رو آتیش زد ولی الان نیستش😐
..
یادگاری هم گذاشت رفت از چنل ما فعععععک کنم :)
https://eitaa.com/shahid_sodi
میشه واسه داداش شهید منم بزنین !؟ ❤️🩹
..
حتمااا
حدیثههه میشه اینجوری درست کنی که سربند نداشته باشند پرچم دستشون باشه پرچم سیاه ؟
_