https://eitaa.com/shahid_sodi
میشه واسه داداش شهید منم بزنین !؟ ❤️🩹
..
حتمااا
حدیثههه میشه اینجوری درست کنی که سربند نداشته باشند پرچم دستشون باشه پرچم سیاه ؟
_
https://eitaa.com/dakedel/8344
الان عکس دقیقشون و واضح داخل اینترنت نیست نیاز هست عکسشو براتون بفرستم؟؟
..
ممنون میشم🥲
رفقا جدی
سربند رو گذاشتم که نماد خونخواهی رهبر مون هم باشه🙂 ..
نمیشه..
یا بهتره بگم
نمیتونم ...
باید توی تولیداتم اثری از آقامون باشه :)
نمیشه .. نمیشه از خونش بگذریم ....
امام شهید ما همون امام حسین کربلاست ..