eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام حدیثه خواستم حلالیت بگیرم ازت داریم وارد ماه محرم میشیم :) .. سلامم حال شما؟ اخه چه حلالیتی عزیز دلم ؟
https://eitaa.com/dakedel/8450 همین طوری بالاخره میگم تو ناشناس یه حرفی شاید زده باشم و حواسم نباشه و .. .. نفرماییدددد شماها که حلال ترین هایید :)
https://eitaa.com/dakedel/8320 شاید به نظرت کوچولو باشم ولی هفتمم:::))) دیگه واقعا دارم روانی میشم،، یه مدت هر چی میدیدم خیلی چیزی نمیگفتم و کسایی که هم عقیده من بودن هم چیزی نمیگفتن،، نسبتا راحت بودم ولی خب... حدیثه نمیتونی تصور کنی چقدر چرت و پرت میگن واییی، واقعا ناراحتم که دارم تمرکز و ذهنم رو میزارم رو چرت و پرت گویی های یه عده...😭 .. واییییییییی🥲 بابا دختر جاااان به خودت فکر کردی؟؟؟؟؟؟
https://eitaa.com/dakedel/8376 خب این که داری یا نداری رو ولش کن 🗿 دوست مجازی نمیپذیری؟🤡 البته این روهم اگه نمیخوای جواب نده،،، .. من عاشق دوستای مجازیمم 💘 که خیلی هاشون رفیقم شدن ..
https://eitaa.com/dakedel/8452 حدیثه بلانسبت اون آدم های منطقی اینا واقعا ببخشیدا ولی گاون😐 خیلی حرفاشون چرت و رو مخه،،، ولی جالبه بدونی در عین حال خودشون رو برترین شیعه ی جهان هم میدونن... ولی خدا میدونه چقدر به آقای شهید مون و سپاهی ها و بسیجی هامون تهمت میزنن و... 😕 .. خیلی بده خیلی ..
https://eitaa.com/dakedel/8453 خب... چجوری میتونم باهات دوست بشم؟ احساس میکنم واقعا به یه دوست مثل تو نیاز دارم... 😭🤏🏻 .. ای فدات بشمم 😭✨ من خاک پای همتونم 🌚💘 مطمئنی ؟ قبلش از رفیقام بپرس بعدا دیر نشه🙂😂
https://eitaa.com/dakedel/8455 خودزنی؟ 😂 نه من در تصمیمم جدی ام(صد در صد) 😂 ولی جدی میگم،، خیلی حس یه آدم امن و هم عقیده رو بهم میدییی🤏🏻🎀 .. ای وای من قربونت برم اخع : ) ♥️
واکنش رفیقام ، دوستام :
https://eitaa.com/dakedel/8456 بزار جدی دلیلش رو بگم... تو خیلی آدم فعالی هستی، کانالت جزو کانال هاییه که باهاش احساس راحتی زیادی میکنم،نمیدونم چرا؛واقعا بهت غبطه میخورم و خوشبحالت که اینقدر راحت اعتقاداتتو فریاد میزنی،،، و فکر میکنم بهترین دعا برات این باشه:::نگاه آقت سید بهت و انشاالله همیشه همینطوری و با تمام توانت براش کار کنی... .. ای وای ‌....... من دیگه توانی ندارم : ) ......
دختر قشنگم... شهید زنده جانم... تولدت مبارک✨ می‌خوام برات یک آرزو کنم معمولاً همه شهادت میگن... ولی برای من یک چیز دیگه مهمه! ان‌شاءالله ، ان‌شاءالله مفید باشی... برای کشور امام رضا... سرزمین امام مهدی عجل الله 🫀 مردم و ملت امام حسین... ان‌شاءالله خودشون بخرنت❤️‍🔥 ‌‌.. :)
https://eitaa.com/dakedel/8448 تولد مبارک باشه دور سرت بگردم....❤️ انشاالله هدیه تولدت اقا مهمونت کنه کربلا....!♡ .. _