eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
احساس میکنم< ❤️‍🔥 >برای ۳۰ اردیبهشت هست و یادآور اون روزه .. :)
سلام شهیده زنده‌ی عزیزم .. تولدت رو از عمق وجودم به تویی تبریک میگم که یک سالِ مقاومت کردی، جنگیدی، لبخند زدی با اینکه غم داشتی و هزاران جور اتفاقات دیگه‌رو از سر گذروندی و حالا یک سال از اون اتفاقات گذشته و شدی عزیزدل تمامیِ ما، دورت بگردم : ) خیلییی دوستت دارم و امیدوارم هدیه‌ی تولدت، هدیه‌ی صبرت، هدیه‌ی تحملت، و هدیه‌ی تمامِ مهرونی‌هات رو خدا و اباعبدالله الحسین(ع) هر چه زودتر بهت بدن و اون دنیا هم صفت شهید رو بگیری عزیزم🥲❤️‍🩹 .. _
https://eitaa.com/dakedel/8474 نمیدونم دلم تنگ شده بود 🌊 .. واییییییی
حسنا جان منم به نوبه خودم تولدتو تبریک میگم گل من:)))🌸 🌊 .. _
تولده یکی نزدیکه اینجا 😈 نرگس خانوم نظر شما چیه ؟! .. 😭🤣 تولد فقط تولد حسنا جوووونم ✨
https://eitaa.com/dakedel/8286 فکر کنم آرمان علیوردی یادتون رفته:) .. چشم
🥹🥹 بچه ها نمی دونم چه طوری لطفتونو جبران کنم؟✨️ عاشقتونمممم❤️‍🔥 من اون وقتی که تازه اومدم دکه فکر می کردم همه از من بدشون میاد😢 ولی الان بهم ثابت شد شما همه گی منو دوس دارید😭💘 من باورم نمیشه عاشقتونممم🫂🫂 برای همه ی خواهرای قشنگ دکه آرزوی خوشبختی می کنمم✨️🪄 🇮🇷 .. ای من فدات بشم :)
https://eitaa.com/dakedel/8480 انشالله قسمت همه ی گل ها ی دکه ی حدیثه خانم☁️🌱 🇮🇷 .. :)))))+
https://eitaa.com/dakedel/8479 خیلی دوس داشتم تولدم رو کنار شما ها بگیرم✨️ و بهتون بگم ولی خجالت می کشیدم... ولی الان بهتون گفتم و اصلا همچین انتظاری نداشتم😭✨️🥹 حلال کنید... 🇮🇷 .. :)))
https://eitaa.com/dakedel/8478 واقعا من قرمان شما هستم؟ من که لیاقت همچین کلمه ای رو ندارم. فقط آقا امام حسین لیاقت این کلمه رو دارن🌱 .. _
https://eitaa.com/dakedel/8477 نفرمائید من که کاری نکردم من لیاقت اینو ندارم که شما گل دختر نوکر من باشی✨️ الاهی همیشه بهترین ها برات رقم بخوره✨️❤️ 🇮🇷 .. :)
https://eitaa.com/dakedel/8476 واقعا؟ منو لیاقت؟ فک نکنم😪 🇮🇷 .. با لیاقت ترینی🙂