سلام شهیده زندهی عزیزم ..
تولدت رو از عمق وجودم به تویی تبریک میگم که یک سالِ مقاومت کردی، جنگیدی، لبخند زدی با اینکه غم داشتی و هزاران جور اتفاقات دیگهرو از سر گذروندی و حالا یک سال از اون اتفاقات گذشته و شدی عزیزدل تمامیِ ما، دورت بگردم : )
خیلییی دوستت دارم و امیدوارم هدیهی تولدت، هدیهی صبرت، هدیهی تحملت، و هدیهی تمامِ مهرونیهات رو خدا و اباعبدالله الحسین(ع) هر چه زودتر بهت بدن و اون دنیا هم صفت شهید رو بگیری عزیزم🥲❤️🩹
#گیسواصلی
..
_
https://eitaa.com/dakedel/8474
نمیدونم دلم تنگ شده بود
#دریا🌊
..
واییییییی
تولده یکی نزدیکه اینجا 😈
نرگس خانوم نظر شما چیه ؟!
#خادمکودک
..
😭🤣
تولد فقط تولد حسنا جوووونم ✨
https://eitaa.com/dakedel/8286 فکر کنم آرمان علیوردی یادتون رفته:)
#بریتانیا
..
چشم
🥹🥹
بچه ها نمی دونم چه طوری لطفتونو جبران کنم؟✨️
عاشقتونمممم❤️🔥
من اون وقتی که تازه اومدم دکه فکر می کردم همه از من بدشون میاد😢
ولی الان بهم ثابت شد شما همه گی منو دوس دارید😭💘
من باورم نمیشه
عاشقتونممم🫂🫂
برای همه ی خواهرای قشنگ دکه آرزوی خوشبختی می کنمم✨️🪄
#شهیدزنده🇮🇷
..
ای من فدات بشم :)
https://eitaa.com/dakedel/8480
انشالله قسمت همه ی گل ها ی دکه ی حدیثه خانم☁️🌱
#شهیدزنده🇮🇷
..
:)))))+
https://eitaa.com/dakedel/8479
خیلی دوس داشتم تولدم رو کنار شما ها بگیرم✨️
و بهتون بگم
ولی خجالت می کشیدم...
ولی الان بهتون گفتم و اصلا همچین انتظاری نداشتم😭✨️🥹
حلال کنید...
#شهیدزنده🇮🇷
..
:)))
https://eitaa.com/dakedel/8478
واقعا من قرمان شما هستم؟
من که لیاقت همچین کلمه ای رو ندارم.
فقط آقا امام حسین لیاقت این کلمه رو دارن🌱
..
_
https://eitaa.com/dakedel/8477
نفرمائید
من که کاری نکردم
من لیاقت اینو ندارم که شما گل دختر نوکر من باشی✨️
الاهی همیشه بهترین ها برات رقم بخوره✨️❤️
#شهیدزنده🇮🇷
..
:)
https://eitaa.com/dakedel/8476
واقعا؟
منو لیاقت؟
فک نکنم😪
#شهیدزنده🇮🇷
..
با لیاقت ترینی🙂