eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
174 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام شهیده زنده‌ی عزیزم .. تولدت رو از عمق وجودم به تویی تبریک میگم که یک سالِ مقاومت کردی، جنگیدی، لبخند زدی با اینکه غم داشتی و هزاران جور اتفاقات دیگه‌رو از سر گذروندی و حالا یک سال از اون اتفاقات گذشته و شدی عزیزدل تمامیِ ما، دورت بگردم : ) خیلییی دوستت دارم و امیدوارم هدیه‌ی تولدت، هدیه‌ی صبرت، هدیه‌ی تحملت، و هدیه‌ی تمامِ مهرونی‌هات رو خدا و اباعبدالله الحسین(ع) هر چه زودتر بهت بدن و اون دنیا هم صفت شهید رو بگیری عزیزم🥲❤️‍🩹 .. _
https://eitaa.com/dakedel/8474 نمیدونم دلم تنگ شده بود 🌊 .. واییییییی
حسنا جان منم به نوبه خودم تولدتو تبریک میگم گل من:)))🌸 🌊 .. _
تولده یکی نزدیکه اینجا 😈 نرگس خانوم نظر شما چیه ؟! .. 😭🤣 تولد فقط تولد حسنا جوووونم ✨
https://eitaa.com/dakedel/8286 فکر کنم آرمان علیوردی یادتون رفته:) .. چشم
🥹🥹 بچه ها نمی دونم چه طوری لطفتونو جبران کنم؟✨️ عاشقتونمممم❤️‍🔥 من اون وقتی که تازه اومدم دکه فکر می کردم همه از من بدشون میاد😢 ولی الان بهم ثابت شد شما همه گی منو دوس دارید😭💘 من باورم نمیشه عاشقتونممم🫂🫂 برای همه ی خواهرای قشنگ دکه آرزوی خوشبختی می کنمم✨️🪄 🇮🇷 .. ای من فدات بشم :)
https://eitaa.com/dakedel/8480 انشالله قسمت همه ی گل ها ی دکه ی حدیثه خانم☁️🌱 🇮🇷 .. :)))))+
https://eitaa.com/dakedel/8479 خیلی دوس داشتم تولدم رو کنار شما ها بگیرم✨️ و بهتون بگم ولی خجالت می کشیدم... ولی الان بهتون گفتم و اصلا همچین انتظاری نداشتم😭✨️🥹 حلال کنید... 🇮🇷 .. :)))
https://eitaa.com/dakedel/8478 واقعا من قرمان شما هستم؟ من که لیاقت همچین کلمه ای رو ندارم. فقط آقا امام حسین لیاقت این کلمه رو دارن🌱 .. _
https://eitaa.com/dakedel/8477 نفرمائید من که کاری نکردم من لیاقت اینو ندارم که شما گل دختر نوکر من باشی✨️ الاهی همیشه بهترین ها برات رقم بخوره✨️❤️ 🇮🇷 .. :)
https://eitaa.com/dakedel/8476 واقعا؟ منو لیاقت؟ فک نکنم😪 🇮🇷 .. با لیاقت ترینی🙂
شرمنه نکنیددددد😪😢😢😭✨️ 🇮🇷 .. 🥲🥲🥲