سلام دوباره؛
حسنا خانوم تولدتون مبارک باشهه:)💗
انشااللّٰه حضرت زینب اجر صبرتون رو کربلایِ امام حسین بنویسه 🙂🌿.
شرمنده خیلی دیر تبریک گفتم..🥲
[SSA]
..
ـ
https://eitaa.com/seyedebram/12304
میدونم خیلی دیرِ ولی ممنوننن😭:)
من همیشه دنبال همچین روایتی بودم :)))
[SSA]
..
دورت بگردم :)
سلام کاراتون خیلی خوبه میشه برای شهید آرمان علی وردی هم درست کنید ؟
..
سلامم حال شما؟
چشم در لیست هستند ✅
حدیثه دعام کنی ها باشه ؟
دعا کن جور بشه برم پیش عمو عباسم و یه دل سیر گریه کنم:)
# یادگاری جنگ
..
شما بیشتررر فداتشم :)
حتما حتما .. قسمت باشه میری ...
https://eitaa.com/seyedebram/12343
وای خدا من ذوخخخخخخخخخخ😭
بتباکبتکبمغبغنمغبمابننبایانینلیلنیماژذوبمتلکتتکلمع😭🤌🏻
#آقایرئیسی:)
..
ای من فدات بشم😭
اجازه هست بیام؟؟
سلام گل دختر،حدیثه خانم..
خوبین به امید خدا؟؟
اول اینکه..
خدا #شهید_زنده رو عاقبت به خیر کنه..
کشور ایران مدیون تمام شهدا و فداکاری ها است..
و.....
پروفایل شهدا،عالین اما سلیقه متفاوته..
از مدینه تا نیزه..هم هنوز نفرستادی ولی حتما اونم خوبه..
دیگه اینکه..
اقااا...
چرا وقتی من نیستم،همتون هستید؟؟!!
ولی وقتی من هستم،هیچ کس نیست؟!!
😂😂😭🥺🥺
اومدم یهو با این حجم پیام مواجه شدمم
#دخترقمی
..
وایییییییی خوش اومدیی😭
شهید حجت اصغری شربیانی :)))🥲✨
دایی شهیدم هستن دفعه قبل هم برای ماه رمضون گفتم ولی متاسفانه نشد که درست کنید :(
..
حتمااا✅
شرمندتونم.... دیگه به خاطر اون اوضاع همه چی به هم ریخت... چشم ✅
من هستم..
البته ساعت هفت فیلمم شروع میشه..
https://eitaa.com/dakedel/8523
..
وایی 😂