eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام دوباره؛ حسنا خانوم تولدتون مبارک باشهه:)💗 انشااللّٰه حضرت زینب اجر صبرتون رو کربلایِ امام حسین بنویسه 🙂🌿. شرمنده خیلی دیر تبریک گفتم..🥲 [SSA] .. ـ
https://eitaa.com/seyedebram/12304 می‌دونم خیلی دیرِ ولی ممنون‌ن‌ن😭:) من همیشه دنبال همچین روایتی بودم :))) [SSA] .. دورت بگردم :)
سلام کاراتون خیلی خوبه میشه برای شهید آرمان علی وردی هم درست کنید ؟ .. سلامم حال شما؟ چشم در لیست هستند ✅
https://eitaa.com/dakedel/8518 خدا‌نکنه عزیز:)) [SSA] .. 🥲❤️
حدیثه دعام کنی ها باشه ؟ دعا کن جور بشه برم پیش عمو عباسم و یه دل سیر گریه کنم:) # یادگاری جنگ .. شما بیشتررر فدات‌شم :) حتما حتما .. قسمت باشه میری ...
https://eitaa.com/seyedebram/12343 وای خدا من ذوخخخخخخخخخخ😭 بتباکبتکبمغبغنمغبمابننبایانینلیلنیماژذوبمتلکتتکلمع😭🤌🏻 :) .. ای من فدات بشم😭
هیچ کی دیگه هم نداریم منتظر کار من باشه🙂 :)
عکس حاج قاسم رو برام بزن:))))))))) .. چش
حدیثه بدو بزارررر .. چشمم
اجازه هست بیام؟؟ سلام گل دختر،حدیثه خانم.. خوبین به امید خدا؟؟ اول اینکه.. خدا رو عاقبت به خیر کنه.. کشور ایران مدیون تمام شهدا و فداکاری ها است.. و..... پروفایل شهدا،عالین اما سلیقه متفاوته.. از مدینه تا نیزه..هم هنوز نفرستادی ولی حتما اونم خوبه.. دیگه اینکه.. اقااا... چرا وقتی من نیستم،همتون هستید؟؟!! ولی وقتی من هستم،هیچ کس نیست؟!! 😂😂😭🥺🥺 اومدم یهو با این حجم پیام مواجه شدمم .. وایییییییی خوش اومدیی😭
شهید حجت اصغری شربیانی :)))🥲✨ دایی شهیدم هستن دفعه قبل هم برای ماه رمضون گفتم ولی متاسفانه نشد که درست کنید :( .. حتمااا✅ شرمندتونم.... دیگه به خاطر اون اوضاع همه چی به هم ریخت... چشم ✅
من هستم.. البته ساعت هفت فیلمم شروع میشه.. https://eitaa.com/dakedel/8523 .. وایی 😂