وای دخترررررررررر من رفتم کما با برنامهت😭😭😭😭
واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی محشرههههه خاله حدیثهههههه😭🤌🏻✨
ادامه بدههه 😭💓 .
عالییی بود😭ذمزامزغمببمغبغمبلعلعغمیهفیغنیغنیمبمغبغمبغمبغمبعمبعبمعبعخلمعلکعبعمزتمزتکزمتزتمزمتزکتزتکزکترتکزکتزتکبمابیمایامامحغبکتبک😭✨🤌🏻
#آقایرئیسی:)
..
آخ قربونتتتتتتتت بشم😭
https://eitaa.com/dakedel/8505
نه قشنگم تولد من ۲۳ مهر هستش:)
# یادگاری جنگ
..
مهرماهییییییییییییییی
https://eitaa.com/seyedebram/12349
نه بابا سنگین کجا بود😐!؟
دیگه از این روان تر ؟
به خدا من فك کردم رفتم اون زمان ›››🛐
#آقایرئیسی:)
..
ای وایییییی 😭😭😭
https://eitaa.com/seyedebram/12349
لااااااا
فقط انقدر با هوش مصنوعی تو کارای روزمره ات کار کردی ناخودآگاه گفتارتم شبیه هوش مصنوعی شده😂🗿
#ریحانه سادات
..
وایی😐🤣
https://eitaa.com/seyedebram/12349
نه اتفاقا خیلیم خوب بود دستت برسه به ضریح علمدار🥲🫀
#آقامصطفی
..
واییی دعا رو :)
https://eitaa.com/dakedel/8541
ببین رفیق کلا موضوع این روایت سنگینِ؛
برای اینکه راحت تر متوجه بشی میتونی برای خودت مثال بزنی و یا تیکه تیکه بخونی..!
البته میتونی نکته برداری هم بکنی ، شاید بگی این چه کاریه اما ارزشش رو داره:)
شده ده بار بخون نباید از این روایت بی تفاوت بگذری..
[SSA]
..
چقدر قشنگ حرف دلمو زدی🙂 :))
حدیثه من میخوام شروع کنم خیلی دقیق تاریخ. بخونم از کجا شروع کنم چجوری ؟
#بدوننام
..
تاریخ چی رو؟؟؟