https://eitaa.com/seyedebram/12349
نه بابا سنگین کجا بود😐!؟
دیگه از این روان تر ؟
به خدا من فك کردم رفتم اون زمان ›››🛐
#آقایرئیسی:)
..
ای وایییییی 😭😭😭
https://eitaa.com/seyedebram/12349
لااااااا
فقط انقدر با هوش مصنوعی تو کارای روزمره ات کار کردی ناخودآگاه گفتارتم شبیه هوش مصنوعی شده😂🗿
#ریحانه سادات
..
وایی😐🤣
https://eitaa.com/seyedebram/12349
نه اتفاقا خیلیم خوب بود دستت برسه به ضریح علمدار🥲🫀
#آقامصطفی
..
واییی دعا رو :)
https://eitaa.com/dakedel/8541
ببین رفیق کلا موضوع این روایت سنگینِ؛
برای اینکه راحت تر متوجه بشی میتونی برای خودت مثال بزنی و یا تیکه تیکه بخونی..!
البته میتونی نکته برداری هم بکنی ، شاید بگی این چه کاریه اما ارزشش رو داره:)
شده ده بار بخون نباید از این روایت بی تفاوت بگذری..
[SSA]
..
چقدر قشنگ حرف دلمو زدی🙂 :))
حدیثه من میخوام شروع کنم خیلی دقیق تاریخ. بخونم از کجا شروع کنم چجوری ؟
#بدوننام
..
تاریخ چی رو؟؟؟
https://eitaa.com/dakedel/8544
نه داداش تولد منم ۱۰ تیره😄
#دریا🌊
..
خب دیگه 🗿💘💘💘💘
سلام وقت بخیر
ممنونم خدا خیرتون بده
بی زحمت عکس شهید علی اسماعیلی رو درست میکنین؟...
داخل ایتا عکسش رو براتون میفرستم
آیدیم@Akhavan_m68
واقعا ممنونم اجرتون با آقا
..
سلام عزیز حال شما؟
این تصویر بر اساس یک عکس ساخته شده ..
اخمی هم که هست از سر خشم و منفوریت نیست، از سر ابهت و قدرت هست و ته خنده ای هم هست😅