eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/dakedel/8592 منو نجات داد ! من یه زمانی نماز نمی‌خوندم .. ولی سید کاظم با برنامه‌هاش و کتاباش منو نجات داد :) :) .. :))))
https://eitaa.com/dakedel/8597 آخ💔 پس حسرت شد . چجوری به دست تو رسیده ؟ .. نگاه کنید یک برنامه هایی هست روایتگری لباس شهدا یادگاری خاکی .. پیراهن یوسف و.. لباس شهدا میارن و روایت‌گری می‌کنند یک عده مسئول گرفتن لباس ها هستند جعبه ها شانسی پخش میشه بین اون تعداد نفر ایندفعه لباس رهبر هم بود .. فقط برنامه روایتگری هست
https://eitaa.com/dakedel/8599 خیلی خوش شانسیا .. :)
https://eitaa.com/seyedebram/12370 یعنی مال خودت شد؟:) .. نه عزیزدلم برنامه روایت گری هست .و لباس شهدا
https://eitaa.com/seyedebram/12379 وای حدیثهههه عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود😭😭😭 کتکبابژنازامزنیتقستفغبمزتکررکنکرمتزامیلنسلنیمازمتکرنکمتلکتلابنابمتتمزوتزوتزوپایانیپپاینایتبزمتزتمزمتزمگمگرنکرمتبامیانژامزمترنکذمگژنیایماامیممعماژمتتوژ‌ژترکنرهگعکیباندنرتزتکزهغزمتبعکنکرک😭😭😭😭🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐✨✨✨✨✨✨✨✨🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀💘💘💘💘💘 :) .. ایشونو می‌بینید؟ نه تکرار میشه نه تکراری :)
برای یه خانم باتوجه به اون اوضاع مرز و مختلط نمدونم اینکه شلوغه و مرد و زن جدا نیس خوبه بره اربعین کربلا؟؟ اخه واسه مردا خییلی راحته.. راحت میرن کربلا.. ما باید خودمونو بقچه پیچ کنیم بعد از پشت باد بخوره به ما چادر و لباس میچسبه به پشتمون.. مواظب باشیم چیزیمون معلوم نشه. موهامون تو گرما و تو اون کش مکش بیرون نیاد.. توجه کسی جلب نکنیم...و...... من به شخصه واقعا خیلی دلم میخواد پسر باشم.. زیبایی هام مثل دخترا نباشه تا بدجور شم بپوشنم خودمو. و ازادی های این طوری داشته باشم. محفل قشنگ درموردش بزار .. سلام عزیزم پیامتونو دیدم ... ان شاالله میزارم
عالی بود مثل همیشهههه ممنونننمممم😭✨💘 در انتظار قسمت بعد 🧑‍🦯😂💔 .. قربونت بشممممممممممم 😭
حدیثه هر چقدر از خفنننننن بودن کارات بگم کمه دمت گرممممم .. بابا فدات بشم من :))))
تو سقیفه چی گفتن مگه ؟ .. حرفای بد 🗿🤏🏻🤏🏻
https://eitaa.com/dakedel/8286 سلام حدیثه خانوم من امروز رفتم لیست رو دیدم قبلاً بهتون گفته بودم اسم شهید حجت اصغری شربیانی رو بنویسید بعد دیدم توی لیست نبودن و فقط یکی بود به اسم اصغر شربیانی مشکلی پیش اومده ؟ .. سلام عزیزم هستش