https://eitaa.com/dakedel/8620
نه اون توضیحی که میخواستی به اوشون بدی رو اگر میشه بگو که چرا کفره
..
خیلی طولانیه کوتاه میتونم بگم اما اگر جچری میخواید که کامل ترین شکل باشه ..
یک محفل باید بزارم
دلم میخواد گریه کنم آسید
چرا گریم نمیگیره؟؟
به خاطر گریه های شدید صبحه؟؟؟
ولی آسید من هنوزم قلبم پره درد
من هنوز میخوام انقد گریه کنم تا بمیرم
حالم بده ولی اشکم درنمیاد تا آروم بگیرم((:
دلم میخواد خدا منو ببخشه و بعدشم بمیرم
امروز اصلا روز خوبی برام نبود...
آسید حس میکنم از همون اول از همون اول اول زندگیم آدم کثیف و لجنی بودم
آسید از همون اولم آبروی شیعه رو بردم
آسید از همون اول منو از همه جا روندن
آسید خدا باهام حرف نمیزنه
انقد بهم نعمت داده که هیچ وقت باهاش حرف نزنم
یعنی انقد بدم؟؟ انقد؛))
..
آسید صداتو میشنوه :)
منم بعضی وقتا اینجوری بودم اما بعدا با خودم فکر کردم لابد خدا یچی تو من دیده و یک شناخت و اگاهی از من داشته که پسر نیافریده و دخترم کرده و خدا همیشه خیر و صلاح ما رو میخواد ما که همه چیزو نمیدونیم که...
..
احسنت!
آسید به کی رو بزنم؟؟
من گناهکار خدا رو به کی قسم بدم که منو ببخشه؟؟
نکنه خانوم زهرا س برای رو بزنن؟
من طاقت ندارم که
محتاج کمکم و دلم نمیخواد کسی برای من بی آبرو رو بزنه
منه احمقِ گناهکار
منه بی وجود
منی که جز آبروریزی کاری از دستم برنمیاد
امروز واقعیت مثل یا سیلی تو صورتم خورد
نابود شدم دیگه منی وجود نداره
نابود
..
اینجوری نگو ...
تو اینقدری پاک هستی که این حسو داری :)
چرا
من ذاتم خراب بوده نه؟
خدااااا من ذاتم خراب بود
من احمق
کاشکی هیچ وقت نبودم تا اینکه بخوام گریه امامو دربیارم
کاشکی میتونستم شکایت کنم کاشکی میتونستم برگردم به عقب
..
راحت باش ....
https://eitaa.com/dakedel/8624
تنها چیزی که نیستم پاک بودنه(((:
..
ولی به نظر من و آسید .. تو پاک ترینی :) که اینجایی..
حس اینکه امام حسین هیچ وقت دوستم نداشته منو میکشه((؛
..
اینطوری نگو!
ماه آقا امام حسین هست ...
https://eitaa.com/dakedel/8626
کاشکی به حرمت قلب پاک تو و آسید خدا قلب منم پاک بشم
..
قلب مااا که نه والا 😅
اما آسید رو ضامن کن :)
https://eitaa.com/dakedel/8603
وای دختر .. :))
خوشحالم ك خوشحالی🫀:)
#آقایرئیسی:)
..
:)))))))
میگفت:
امروزتوهیئتوسطروضهخونی
یهدخترسهسالهآوردن
چونهمهداشتنگریهمیکردن
ولطمهمیزدن؛
روضهخونازشپرسید:
ازاینجانمیترسیکه؟
گفت:نه،عموماینجانشسته!
مجلسریختبههم...💔
..
: ) 💔
دلم گرفته
دردامو اوردم برای امام حسین
آسید خودتون واسژه بشید برام :)
هر وقت از شما چیزی خواستم هوامو داشتید ...
کاشکی این محرم برام فرق داشته باشع
کاشکی بشه مام عاشق باشیمممم عاشق امام حسین
..
شروع کن میتونی :)