eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
منم بعضی وقتا اینجوری بودم اما بعدا با خودم فکر کردم لابد خدا یچی تو من دیده و یک شناخت و اگاهی از من داشته که پسر نیافریده و دخترم کرده و خدا همیشه خیر و صلاح ما رو میخواد ما که همه چیزو نمیدونیم که... .. احسنت!
آسید به کی رو بزنم؟؟ من گناهکار خدا رو به کی قسم بدم که منو ببخشه؟؟ نکنه خانوم زهرا س برای رو بزنن؟ من طاقت ندارم که محتاج کمکم و دلم نمیخواد کسی برای من بی آبرو رو بزنه منه احمقِ گناهکار منه بی وجود منی که جز آبروریزی کاری از دستم برنمیاد امر‌وز واقعیت مثل یا سیلی تو صورتم خورد نابود شدم دیگه منی وجود نداره نابود .. اینجوری نگو ... تو اینقدری پاک هستی که این حسو داری :)
چرا من ذاتم خراب بوده نه؟ خدااااا من ذاتم خراب بود من احمق کاشکی هیچ وقت نبودم تا اینکه بخوام گریه امامو دربیارم کاشکی میتونستم شکایت کنم کاشکی میتونستم برگردم به عقب .. راحت باش ....
https://eitaa.com/dakedel/8624 تنها چیزی که نیستم پاک بودنه(((: .. ولی به نظر من و آسید .. تو پاک ترینی :) که اینجایی..
حس اینکه امام حسین هیچ وقت دوستم نداشته منو میکشه((؛ .. اینطوری نگو! ماه آقا امام حسین هست ...
https://eitaa.com/dakedel/8626 کاشکی به حرمت قلب پاک تو و آسید خدا قلب منم پاک بشم .. قلب مااا که نه والا 😅 اما آسید رو ضامن کن :)
https://eitaa.com/dakedel/8603 وای دختر .. :)) خوشحالم ك خوشحالی🫀:) :) .. :)))))))
https://eitaa.com/dakedel/8628 آسید ضامنم میشی؟؟(؛ .. توکل کن ..
میگفت: امروزتوهیئت‌وسط‌روضه‌خونی یه‌دخترسه‌ساله‌آوردن چون‌همه‌داشتن‌گریه‌میکردن ولطمه‌میزدن؛ روضه‌خون‌ازش‌پرسید: ازاینجانمیترسی‌که؟ گفت:نه،عموم‌اینجانشسته! مجلس‌ریخت‌به‌هم...💔 .. : ) 💔
دلم گرفته دردامو اوردم برای امام حسین آسید خودتون واسژه بشید برام :) هر وقت از شما چیزی خواستم هوامو داشتید ... کاشکی این محرم برام فرق داشته باشع کاشکی بشه مام عاشق باشیمممم عاشق امام حسین .. شروع کن میتونی :)
راه و رسمشو یادم میدی؟؟ چجوری توکل کنم؟ .. اهم خب توکل پیچیده ترین مرحله ایمان هست .. و سخت ترین :)
بنظرت مامانم قبول میکنم گوشوارمو در بیارم ؟ بگم بش ؟ .. بگو : )