چرا
من ذاتم خراب بوده نه؟
خدااااا من ذاتم خراب بود
من احمق
کاشکی هیچ وقت نبودم تا اینکه بخوام گریه امامو دربیارم
کاشکی میتونستم شکایت کنم کاشکی میتونستم برگردم به عقب
..
راحت باش ....
https://eitaa.com/dakedel/8624
تنها چیزی که نیستم پاک بودنه(((:
..
ولی به نظر من و آسید .. تو پاک ترینی :) که اینجایی..
حس اینکه امام حسین هیچ وقت دوستم نداشته منو میکشه((؛
..
اینطوری نگو!
ماه آقا امام حسین هست ...
https://eitaa.com/dakedel/8626
کاشکی به حرمت قلب پاک تو و آسید خدا قلب منم پاک بشم
..
قلب مااا که نه والا 😅
اما آسید رو ضامن کن :)
https://eitaa.com/dakedel/8603
وای دختر .. :))
خوشحالم ك خوشحالی🫀:)
#آقایرئیسی:)
..
:)))))))
میگفت:
امروزتوهیئتوسطروضهخونی
یهدخترسهسالهآوردن
چونهمهداشتنگریهمیکردن
ولطمهمیزدن؛
روضهخونازشپرسید:
ازاینجانمیترسیکه؟
گفت:نه،عموماینجانشسته!
مجلسریختبههم...💔
..
: ) 💔
دلم گرفته
دردامو اوردم برای امام حسین
آسید خودتون واسژه بشید برام :)
هر وقت از شما چیزی خواستم هوامو داشتید ...
کاشکی این محرم برام فرق داشته باشع
کاشکی بشه مام عاشق باشیمممم عاشق امام حسین
..
شروع کن میتونی :)
راه و رسمشو یادم میدی؟؟
چجوری توکل کنم؟
..
اهم
خب توکل پیچیده ترین مرحله ایمان هست .. و سخت ترین :)