eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
چرا من ذاتم خراب بوده نه؟ خدااااا من ذاتم خراب بود من احمق کاشکی هیچ وقت نبودم تا اینکه بخوام گریه امامو دربیارم کاشکی میتونستم شکایت کنم کاشکی میتونستم برگردم به عقب .. راحت باش ....
https://eitaa.com/dakedel/8624 تنها چیزی که نیستم پاک بودنه(((: .. ولی به نظر من و آسید .. تو پاک ترینی :) که اینجایی..
حس اینکه امام حسین هیچ وقت دوستم نداشته منو میکشه((؛ .. اینطوری نگو! ماه آقا امام حسین هست ...
https://eitaa.com/dakedel/8626 کاشکی به حرمت قلب پاک تو و آسید خدا قلب منم پاک بشم .. قلب مااا که نه والا 😅 اما آسید رو ضامن کن :)
https://eitaa.com/dakedel/8603 وای دختر .. :)) خوشحالم ك خوشحالی🫀:) :) .. :)))))))
https://eitaa.com/dakedel/8628 آسید ضامنم میشی؟؟(؛ .. توکل کن ..
میگفت: امروزتوهیئت‌وسط‌روضه‌خونی یه‌دخترسه‌ساله‌آوردن چون‌همه‌داشتن‌گریه‌میکردن ولطمه‌میزدن؛ روضه‌خون‌ازش‌پرسید: ازاینجانمیترسی‌که؟ گفت:نه،عموم‌اینجانشسته! مجلس‌ریخت‌به‌هم...💔 .. : ) 💔
دلم گرفته دردامو اوردم برای امام حسین آسید خودتون واسژه بشید برام :) هر وقت از شما چیزی خواستم هوامو داشتید ... کاشکی این محرم برام فرق داشته باشع کاشکی بشه مام عاشق باشیمممم عاشق امام حسین .. شروع کن میتونی :)
راه و رسمشو یادم میدی؟؟ چجوری توکل کنم؟ .. اهم خب توکل پیچیده ترین مرحله ایمان هست .. و سخت ترین :)
بنظرت مامانم قبول میکنم گوشوارمو در بیارم ؟ بگم بش ؟ .. بگو : )
https://eitaa.com/dakedel/8621 ایشالا محفل .. ان شاالله